Sori nyt vaan mutta...

vois olla jotku forumit esim: "General Chat" / "Yleistä paskanjauhantaa" ja "Children OF Bodom", jossa puhuttas vaan CoBista ja niihin liittyvistä asioista.

Eikös tuo jakaminen ole muuten muidenkin bändien laudoilla onnistunut?
Ongelman ydin on toisaalta kuitenkin alkuperäisestä asiasta eksyminen.

Ei vittu CT!!! Sun täytyy olla maailman kipein tyyppi!! :lol:

Luin noita sun haastiksia tuolta sivuilta!! VOI VITTU!! :lol:

Onko noi muka ihan oikeita? vai ootko keksiny vastauksetkin itse? kun miten helvetissä noihin on kukaan vihtiny vastata :D

vähä repesin muutamassa kohdassa :lol:

Originally posted by Crimson Twin
Täällä oli joskus kunnon meno, mutta siinä vaiheessa ihmiset alkoi kyllästymään kun alkoi tulemaan jo kolmatta kertaa samoja topicceja kuten: Kuka on paras kitaristi, Mikä on Bodomin paras levy, Mikä on Bodomin paras biisi jne...
Niinpä..

Ihan oikeita ovat... Siis vastaukset... Kyllähän se siinä menee kun on hyvät välit eribändien jäsenten kanssa... Ja kyllä on pakko sanoa, että on kyllä myös noiden bändien jäsenilläkin loistava huumorintaju... Varsinkin Tuomaksella ja Supermahilla... :D Ja kaikilla, mutta noi kaksi sälkliä on kyllä ihan parhaat... :D

No siis.. Sua on ollu kiva "auttaa" (joojoo, ei se nyt auttamist ollu, mut silleen..) .. En mä yleensä jaksa ihmisten asioihin sotkeentua.. Ei se hyödytä mitenkään

Noh.. miten sen nyt ottaa. Kyllä se ainakin minua jonkun verran auttoi.. tosin nyt on taas vähän vitun kova masennus päällä sen saman asian takia kun ei vieläkään asiat oo täysin selvänä vaikka yritin vähän kysellä kaikenlaista.. kun olin niin päissään et uskalsin.. :D

Tunnetko sä sit paljo noita metallibändien heppuja? perkele.. mä porisin jotain Northerin ja muiden bändien ukoille Nummissa mut en muista mitä :D :lol:

Ja sit katoin et jaa.. Finntrollin Somnium jakaa nimmareita ja tungin sit käteni siihen.. kohta sen jälkeen huomasin et mitä vittua.. oikea Somnium kävelee toisessa paikassa. se oli joko feikki-Somnium tai sit joku muu metallijätkä jota en tosin tunnistanut.. saman väriset hiukset.. mut kyl paljo lyhemmät.. eli mul on kädessä jonku nimmari mut en tiedä kenen :lol:

Aihe on varmaan jo läpikäyty, joten tämä voi olla
turha viesti, mutten jaksa lukea noita edellisiä kun ei sieltä
mitään kiinostavaa kuitenkaan löydy.
Suurin osa viesteistä on tosiaan paskan jauhamista,
mutta sille löytyy selkeä syy: Vain yhden bändin ympärillä
pyörivälle laudalle säännölisesti eksyvät vain hardcoreimmat
fanit, jotka oppivat varsin pian tuntemaan toisensa, ja juttu muuttuu kavereiden kesken tapahtuvaksi insideläppä jauhannaksi. Itse en kuitenkaan tästä jaksa valittaa, päinvastoin,
tämän tarkoitus onkin yhtenäistää bodom kommuunia.
Kaikenkattavaa metalliyleislautaa näillä kävijämäärillä tästä ei saa, mutta siihen tarkoitukseen suosittelen osoitetta www.sfperkele.net. Jatkakaa.