Studio Operaatio

mä soitan rummut :grin: voi olla et te saitte sen vähä liian nopeena... mä en kyl varmaa iha noin paljo bläästii pistä mut nopeesti kumminki... kyl se onnistuu...

nois minkä mä teille lähetin on se eka kitara väärässä vireessä... pistäkää se perus vireeseen

hmm. prkl ku en oo taas käyny lukee tääl. Joo no heittäkää mullekki mailiin jos on jotain tabeja taj GTP-sälää. Ja kitara E-vire? Mä vaan, että mulla on nyt D, mut jos E:stä soittaa, nii se nyt on ihan sama missä se on..hyvin onnistuu D:lläkin kun se on jo valmiiks. Hmm..toi D vois olla parempi laulaa/öristä. Niin ja missä se vitun teisko oikeen on, siis tarkemmin? jos en ihan väärässä oo, niin jossain tre:n tuntumass(kait) niin apaut kuinka kaukana ja mihin suuntaan? :)

laulaa olis helpompi E:stä... no ainaki mun örinä kuulostaa hienommalt E:stä... ai BA laulaa kleanisti :lol: no sopii se... Rappion vuoro lähettää gtr-pro Ozz:lle...

Mä suunnitelen meille laulu raakileet... sit voitte sitä säätää jos haluutte... yks henkilö ainaki rupee säätää... ja kukakohan :lol:

Miten muute kukin teist aikoo öristä ja BA laulaa? Ku pitää tietää miten tekee ne örinä vuorot
Sanokaa esimerkkinä joku laulaja, esim. mun örinä on Cannibal Corpsen Chris Barnes tyylinen...

käykää täl sivul kattomas, tos olis iha kiva kansi idea:
http://www.geocities.com/devastation_machine/
se on kyl ennen kesää tehty mut iha hyvä...
downloadatkaa samal ton mun grunge bändin spedeily biisi, "mörkö" biisi. (<-mainos :grin: )

Kiva kissimirri! :grin: :lol:

Perkele.. kuinka nopeat rummut sä siihen laitoit disa???

Osaatko sanoa yhtään esim. montako iskua minuutissa jaloilla? ja käsillä?

Kiinnostaa vaan tietää ku BurningAngel sano että niin nopeasti ei voi soittaa kukaan.. mä vähän luulen että pystyy! :grin:

Jos se ei oo kovin iso se biisin raakile niin voiko joku lähettää sen mulle??? :grin:

Originally posted by Zyklon
Kiva kissimirri! :grin: :lol:

Perkele.. kuinka nopeat rummut sä siihen laitoit disa???

Osaatko sanoa yhtään esim. montako iskua minuutissa jaloilla? ja käsillä?

Kiinnostaa vaan tietää ku BurningAngel sano että niin nopeasti ei voi soittaa kukaan.. mä vähän luulen että pystyy! :grin:

Jos se ei oo kovin iso se biisin raakile niin voiko joku lähettää sen mulle??? :grin:

kyl nii nopeesti pystyy jos mä en täydellisesti mokannu (välillä kyl vähä liiottelin basareilla) semmonen immortal blast siit piti tulla
mä voin ehkä lähettää jos jaksan. samal lähetän ozz:lle jos se antaa sen sähäriosotteen...