Jeah unohin sano, vaikka ois se ollu jossai juuset diteilseissä. Noniin osote on zzy@tosikiva.net (ihana oso) Joo laita vaa kaikki asiaan liittyvä sälä tulee
VOI PERKELE!! Tolla yahoolla on niin vitusti käyttäjiä että kaikki nickit on varattu.. tässä voi mennä jonku aikaa että keksi sellasen nickin mitä ei oo vielä varattu
voi ny saatana... menee hermo... en pysty kuuntelee tota uutta versioo ku kone on taas iha jökissä... vittu tää saatanan matolaatikko on täynnä viiruksia... jo yli 30 erilaista löytyny eilen ja tänää... niitä on varmaa 1000ssa tiedostossa... VITTUUUUU!!
voi ny saatana... menee hermo... en pysty kuuntelee tota uutta versioo ku kone on taas iha jökissä... vittu tää saatanan matolaatikko on täynnä viiruksia... jo yli 30 erilaista löytyny eilen ja tänää... niitä on varmaa 1000ssa tiedostossa... VITTUUUUU!!
Räppäri: nii laita sinne nyt kuitenki jotai
Ozz: no murise vaa ei se nii tarkkaa oo
BA: mä en kyl tiiä soiiks siihen puhdas laulu. ja siin kumminki örisee kokoajan pari tyyppii. no mä viel vähä yritän säätä et siihen sais niit sun "throne of chaos" lauluu
Mitä Disa jos säätäsit vähän vähemmän ku on jo toi sun Raakile tossa pohjana, kun mä oon siitä 100% varma ettei se voi toimia niin ku nyt on suunniteltu jos ei päästä yhtää treenaa ym. aikasemmin.