Studio Operaatio

korkeeltako... no mielummin matalalta mut päätä sä... tai no kyl se voiski toimii... mun pitää vaa tietää ku mä järjestän noi vokaalit sillei jaan jokaiselle omat (jokaiseen verseen varmaa kaks päällekkäin... chorukseen kaikki neljä)

Ei saatana mitään danipikkutyttöjenihannefilthtyyliä!!! YÄK!!! :lol: :lol:

Joku Steve Tucker tyylinen ois ihan jees :grin:

Siis toi on se Morbid Angelin entinen laulaja basisti joka laulo Formulas Fatal To The Flesh ja Gateways To Annihilation levyillä :rock:

Ja niin joo..

ootko sä disa lähettäny sitä biisiä? ku mitään ei ollu tullu.. mutta se voi johtua kans siitä että toi gotmail on niin paska että se toimii joskus helvetin hitaasti.. pitää odotella.. perkele.. kai pitäs itekkin kokeilla vaikka sitä yahoon mailia..

Originally posted by Zyklon
Ei saatana mitään danipikkutyttöjenihannefilthtyyliä!!! YÄK!!! :lol: :lol:

Joku Steve Tucker tyylinen ois ihan jees :grin:

Siis toi on se Morbid Angelin entinen laulaja basisti joka laulo Formulas Fatal To The Flesh ja Gateways To Annihilation levyillä :rock:

EI David Vincent :rock: se oli hyvä kahel ekal levyl

Originally posted by Zyklon
Ja niin joo..

ootko sä disa lähettäny sitä biisiä? ku mitään ei ollu tullu.. mutta se voi johtua kans siitä että toi gotmail on niin paska että se toimii joskus helvetin hitaasti.. pitää odotella.. perkele.. kai pitäs itekkin kokeilla vaikka sitä yahoon mailia..

joo lähetin... mut nyt mä oon jo ehtiny säätä sen melkee valmiiks (pienii fiksauksii rumpu ja basso kohtiin ja synat viel)... lähetän sen uudestaan... lähetän sulle, räppärille, ja ba:lle... halusitte tai ette :D