tämä on huono foorumi

koittakaa pysyä asiassa. tämä boardi on kieltämättä aika lapsellinen. oon selaillu tätä jo pitemmän aikaa eikä täällä ole oikein rakentavaa keskustelua. ymmärrän kyllä bodom on aika lapsellista silleen että täällä on niin nuorta porukkaa. käykääpä vanhemmat tsekkaamassa esim metallican boardi. siellä puhutaan sentään asiaa..ei niinku millään pahalla (bodom on ihan jees) mutta selvähän se on että metallican fanit on paljon fiksumpia ku onhan se sentään paljon menestyksekkäämpi pändikin ja silleen. metallica on sentään paljon haastavampaa kuuntelijalle eikä kaikki biisit kuulosta samalta. ymmärrättehän mitä tarkoitan. ihan ok tämä on älkää masentuko
 
Onko tänne tullu joku tokaluokkalaisten lauma kitiseen kun on tullut päivässä muutama sellanen tyyppi jotka ei tunnu saavan paljoakaan asiaa kirjoitettua.. eivät edes osaa jauhaa paskaa :D
 
Originally posted by Villilapsi
Mikä vitun ignore? Mä en tiedä mikä se on... :cry:
Klikkaat vaikka minun nimeäni, siitä aukeaa ikkuna, josta klikkaat "add your ignore list" tai jotaki. Kokeile vaikka meikkiksellä, ei tarvitse enää kuunnella kuittailuja.
 
Heh, mä luinki tuolta buudeleiden kaupallistumis threadista mikä se on... :D Vittu kun en ole ennen tajunnut... :lol:

En minä sinua Torgoth kultanuppu menisi ignoroimaan tietenkään... :)

Ja nyt sitten herää pieni kysymys, että kuinkahan moni on käyttänyt tuota toimintoa minuun? :lol: Varmaan aika moni... :D
 
Originally posted by Agizhnael
Torgoth voisi vielä muutaman tuhannen postin verran harjoitella tuota paskan jauhamista. Kyllä se siitä :lol:
Vertaappa liittymispäivääni ja postieni määrää. Tulokkaiden on turha itkeä.
 
Originally posted by Villilapsi
En minä sinua Torgoth kultanuppu menisi ignoroimaan tietenkään... :)
Olipa kivasti sanottu.
Ja nyt sitten herää pieni kysymys, että kuinkahan moni on käyttänyt tuota toimintoa minuun?
Tuskin kukaan, sitä käytetään yleensä vain noihin spammaileviin idiootteihin.
 
jossain määrin se vissiin kertoo jotain mun järjenjuoksusta että minkä takia mä hengaan täällä mutta: Tämä on todella perseestä tää foorumi!!
 
tää on kyl ihan perse paikka ja viime aikana on ruvennu vituttaa noi turhan paskan jauhajat...........mut huvinsa kullaki...................ei täs sit vittuikaa Enää...