Tsekatkaapa tämä

Originally posted by Suatana
Ihan kivankuulonen tsydeemi se sun oma biisin pätkä.

Joo kiitti... ehdit mua ennen..:)

1.Eli kattokeepa se mun omatekemä kipale... ny se sit on siel..

2. Yks kaveri on siis äänittäny skitat..

3. Oma soolo epäonnistu hiukan

Että tommosilla lähetään liikkeelle...;)
 
tuo sun ääni kuulostaa panflutelta liikaa, muuten ihan ok. kitarasoolo oli ihan hyvä, parilla nuotillakin voi saada ihan hyvää jälkeä aikaan... joo se sun soolo oli vähän päämäärätön ja "unison" kohta oli suoraan sanoen aika huono... muuten hyvä. chorus hyvä.
 
Originally posted by warman
tuo sun ääni kuulostaa panflutelta liikaa, muuten ihan ok. kitarasoolo oli ihan hyvä, parilla nuotillakin voi saada ihan hyvää jälkeä aikaan... joo se sun soolo oli vähän päämäärätön ja "unison" kohta oli suoraan sanoen aika huono... muuten hyvä. chorus hyvä.
Ööö???
Nyt meni vähän ohi. Siis eihän tuo ollu ku 35s pitkä pätkä. Kitarasoolo? Haten soolo? wtf? Aistinko kenties pientä sarkastisuutta?
Niin ja mahtaako siinä olla kitara ihan vireessä? Nimittäin ne soinnut siellä taustalla jotenki kuulostaa epävireisiltä sen melodian rinnalla.
 
Siis no jos tuo introriffi nyt lasketaan kitarasooloksi. Minusta se kyllä on enemmän introriffi, ku kitarasoolo(siis siinä ennen niitä rumpuja). Mutta kai se biisin tekijä hieman paremmin tämän tietää:lol: .
 
:confused: :confused: :confused:
Imutin sen uudestaan, kokeilin jopa tyhjentää temp.internet f -kansion, mutta kyllä se mulla on vain 35s pitkä(loppuu kyllä muutenkin toi biisi aika oudosti mulla, katkeaa vaan)
 
Kuinka iso se sitte sulla oli ku aloit imuttaan?
Sen pitäs olla joku 3.7 megaa...

Meinaan sitä että imuttaako se sen kokonaan, vai eiköse vaan ala pelittään pitemmälle... se on 4 minuutin kipale oikeesti...

:confused:
 
Pitää toivoa että täällä on joku tietokonenöra, joka osais sanoa, miks sulla ei toimi se... Ehkä sille sun downloadausohjelmalle on jäänyt semmoinen vaihe nyt päälle, että se alkaa aina vaan downloadaamaan tuota siitä kohdasta... huono yritys, mutta silti... :confused:

Omasta mielestä epäonnistu kyllä vähän se soolo... nojoo.. oli se ihan ok...

Muuten suatana.... ens kerran, ku lisään jotain tuonne sivuille, niin voisin muuttaa sitä linkkiä, ni ehkä se sitten alkais pelaamaan...

Huomasin muuten, että tässä keskustelussa on 3 jätkää puhunu 4 sivua paskaa... mutta ei kai siinä mitään...:)