Tsekatkaapa tämä

Originally posted by Hatebreeder86


Huomasin muuten, että tässä keskustelussa on 3 jätkää puhunu 4 sivua paskaa... mutta ei kai siinä mitään...:)
:lol:
No joo....
Sitten ku lisäät jotain sinne, niin kokeileppa tosiaan muuttaa sitä linkkiä. Ois kiva kuulla se:( .
 
Originally posted by Suatana
Hahaa.... :D
Nyt se tuli kokonaan. Ihan kivan kuulonen biisi:) . Vaikutteita stratoista kenties?:lol:

miten niin?:D Nojoo ehkä vähän... mutta voisi sanoa, että tuo on straton ja bodomin ja sentencedin ja nwishin sekoitus tuo biisi... kai...:p Mikä kohta sun mielestä sitten erityisesti kuullosti stratolta? Joo ei kai tässä muuta... pitää nyt vain toivoa, että jotkut muutkin ehkä huomaisivat tämän keskustelun...
 
Originally posted by Hatebreeder86


Mikä kohta sun mielestä sitten erityisesti kuullosti stratolta?
No biisin tyyli yleensäkkin. Tuplabasaarit tykittää stratokomppia(tukutikutukutiku), kitara pistää kvinttisointuja 1/16 osina ja onhan niitä....
Noh, älä ota tätä moittivana kritiikkinä, mutta jos joskus meinaat tehä jonku levyn, niin kannattis ehkä hakea vielä hieman sitä omaperäisyyttä:rolleyes: (helpommin sanottu, ku tehty:lol: ). Yhteenvetona vois sanoa, että ihan kelpobiisi 16 -vuotiaan tekemäksi.
 
No enhän minä sitä kritiikkinä ottanut... mutta se vaan, kun kukaan kavereista (jotka ovat kuiteskin varmaan sanoneet rehellisen mielipiteen..) ei ole sanonut sitä stratomaiseksi....
:rolleyes:

Ja toiseksi, stratolla ei tuollainen tuplabasarikomppi pyöri kovin usein, vaan stratolla virveli ja haitsu lyövät vielä kaksi kertaa nopeampaa, eli haitsu 8-osia, ja virveli 4-osia... kai ymmärsit..?

Ja viimeiseksi voisin sanoa, että tuo on helposti huonoin kolmesta uusimmasta kappaleesta mitä oon tehnyt... eli oon tehny tuon jälkeen vielä 2 kappaletta... ja toisen niistä äänittänytkin, mutta siinä ei vielä ole kitaroita... että silleeeeeee...
 
Do´h! Siis kuunneltuani biisiä vielä kerran tarkemmin, HUOMASIN EREHTYNEENI tuosta kompista. Eipäs se mennykkään, niinku sanoin(tukutikutukutiku). Eli ei se ollukaan se kliseisin tuplakomppi, mitä on olemassa. Mutta yleensä, jos huomaan bändin kitaristin soittavan sooloa lukuunottamatta pelkästään kvinttisointuja, niin ei kyllä oikeen iske :rolleyes: .
Suapiko muuten kysyä, että kuka tuossa soittaa kitaraa(kenties joku tuttu messulaudast?)? Niin ja sanoppa sille, että virittää enskerralla kitaran vireeseen, ennen ku alkaa äänitään.:lol:
Siinä soolossa sen huomaa todella selvästi.:erk:

PS. Nightwishin uusin on kyllä aika vitun loistava!!!
 
Ei ollu kukaan tältä messageboardilta...
Joo se epävire huomattiin jo sillon, mutta ajateltiin, että ei se niin paha ole... mutta loppujen lopuksi olikin sitten vähän pahempi... ehkä joku 1/10 sävelaskeleen ylävireessä...:erk:

Joo varon käyttämästä juuri sitä "Jörkkikomppia" biiseissäni... hehe...
 
Tulipa vaan tällanen kysymys mieleen, että onkos kellään mitään tietoa, että kuinka paljon tollasia toisten biisejä saa äänitellä ja laittaa nettiin, ennen ku tulee ongelmia kopiraittien kanssa?
 
Originally posted by BurningAngel
mun levyssä lukee muuten slaying the dreamer...
Do´h, okei myönnettäköön, että en omista aitona tota levyä:cry: .
Mutta kaikkialla netissä lukee Slaying the Dream(esim.nightwishin kotisivu, levykaupat jne..).
 
Siis kuulinko oikein, että on oikeasti laitonta laittaa jotain itse äänittämiään kappaleita nettiin?????? Hä?
:confused:

Mikä järki siinä on? Itse tekemiähän ne on!



Mitä mieltä muuten ootte marcosta? meikäst rulettaa laulajana... :)
 
siis omii kyl pitäis saada laittaa nettiin... ainakaan kukaan ei voi valittaa siitä... paitsi jos sä oot vaikka esim äänittäny jonku puheen missä sä haukut jotain ihmistä, nii se voi haastaa sut ihan hyvin oikeuteen (jos se kuule sen)