Tsekatkaapa tämä

OK.
Ajattelin muuten pistää yhen northerinkin ehkä sinne...
Ton Darkest timen soolon.... .... ja jos jostakin sais dreamin midin, niin se ois varma nakki... ei jaksa vain sitä alkaa harkkaamaan korvakuulolta sitä... onko tietoa, että mistä sais, jos on netissä?

Mitä sooloja sulla RL muuten kulkee?
:p :p
 
Tarkotatko TDE:ndin introa vaiko loppu"sooloa"?
Joo kyllä mullakin se nyt kulkee, mutta ei ole jaksanut äänittää, kun opin koko kipaleen jo viime kesän alussa. En sitten sanonut tuota vittuiluna!!!!! :cool:
Kuuntelepa muuten downfallin live versiossa soolosta se "nousutilu" tarkasti: Warman kättelee aika pahasti...
:D
 
Aijaa :lol:

Joo, en mä sitä vittuiluna ottanu ;) mä en ollu ikinä ees kuullu koko biisiä ku joskus kuukausi sit ~Casse~ mainitti sen ni treenasin sit ;)

ja tarkotin nimenomaan sitä loppusooloa. Siis se biisihän o muuten aika yksikertanen, mulla ainakin suurin vaikeus o siinä soolossa.

Tai ei sitä kyllä yksinkertaseks voi sanoo... Mutta kumminkin :D

Täytyy kans äänitellä niitä jos muistan niin bändileirillä tossa kesäkuussa :)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Aijaa :lol:

Joo, en mä sitä vittuiluna ottanu ;) mä en ollu ikinä ees kuullu koko biisiä ku joskus kuukausi sit ~Casse~ mainitti sen ni treenasin sit ;)

ja tarkotin nimenomaan sitä loppusooloa. Siis se biisihän o muuten aika yksikertanen, mulla ainakin suurin vaikeus o siinä soolossa.

Tai ei sitä kyllä yksinkertaseks voi sanoo... Mutta kumminkin :D

Täytyy kans äänitellä niitä jos muistan niin bändileirillä tossa kesäkuussa :)

Ymmärsinkö oikein että kuulit Towards Dead Endin endimmäisen kerran kuukausi sitten??
Hä?
Vai puhuitko tuosta Sonatasta?

ihan sama....... sanoppa muuten joku bodomin soolo, niin yritän harkata ku ei oo tällä hetkellä mitään työn alla (paitsi tunnille "läxyt")
Ihan sama mikä!!! :)

Oletko ite harkannut niitä muuten korvak?
 
Siis, ensimmäisen kerran kuulin Revontulet kuukausi sitten. En ollu ikinä ennen ees tienny että niillä o semmonenki biisi....

Hmm.. Eikös Children of Decadenc biisissä se soolo jatku enemmänki.. Mun mielestä se ei ollu sulla kokonaa. treenaa se "nyppimis" osuus ;)

Mulla on yleensä aina jonkinlaiset nuotit niistä biiseistä :)
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Siis, ensimmäisen kerran kuulin Revontulet kuukausi sitten. En ollu ikinä ennen ees tienny että niillä o semmonenki biisi....

Hmm.. Eikös Children of Decadenc biisissä se soolo jatku enemmänki.. Mun mielestä se ei ollu sulla kokonaa. treenaa se "nyppimis" osuus ;)

Mulla on yleensä aina jonkinlaiset nuotit niistä biiseistä :)

Eikös se "nyppiminen" oo tota toista unisonia ennen?
Voinkai minä sen harkata.... pitää vain sitte äänittää tuo toinenki uudestaan, ku niitä on muuten mahdoton yhdistää, mutta ihan sama, ku tuoki on niin helppo.....

joo käyn kyl tunneilla, mutta harkaankin kato siellä kaikkea muuta, kuin muuten (bachia sun muuta), sitäpaizi se opettaja ei ole mikään 80 vuotias mummo, vaan semmonen parikymppinen perusäijä, joten "läksyt"kin ovat vähän inspaavampia...

... ei kai tässä muuta... :cool:
 
Ajattelin tässä, että voisin ehkä laitta joitain omia tekeleitä nettiin kans, mihinkäs näitä sitten vois/kannattis laittaa? Jotaki kitarasooloja, tai ihan joitain omia tekemiä riffejä vois pistää sinne.:)
 
En tehnyt niitä vartissa, vaan kymmenessä minuutissa :)

Piti muuten itsekin kysyä, että onko kannatusta sille, että mäkin pistäisin jotain omia kipaleita.... on ainakin yksi valmis kappale, joka on äänitetty, ja yks mun kaveri äänitti skitat, mut rummut ja bassot on koneelt....
Eli jos tulee kaksi ääntä myönteisesti tai enemmän, niin sitten laitan sen sinne tässä joku päivä.....
;) ;)

Ite en kyllä mikään riffien mastertekijä ole sattuneesta syystä:) , mutta kosketin"hämyilyt" ovatkin sitten meikäläisen erikoisalaa...

Ps. onko kukaan ostamassa uutta nightwishia...? ostan ehkä huomenna.......
 
Originally posted by Crimson Twin
Jaahas ja nyt sitten te synä miehet saatte lähettää minulle sähköpostiin noi soolo tabskat tai vaikka koko biisit...

Tarkotaxä siis sitten sitä mun omaa kipaletta? Harkkaa korvakuulolta :) No voinhan lähettääkkin... on siinä kitarasoolokin....:p
 
Joo kuulet sen VIIMEISTÄÄN sunnuntaina....
Siinä kyllä vähän epäonnistu se oma soolo, mutta se onkin äänitetty joskus maaliskuussa, ja kitarat huhtikuussa...

Ja se on ekoja kipaleita, mihin oon ite tehnyt solon...
... no kuulette sen sitten...:cool: