Tsekatkaapa tämä

Oli muuten koskarinsoittajan kannalta suoraan sanottuna hevon perseestä tuo everytime i dien midi.... ja tosta lake bodomistakaan en hyötynyt mitään, ku ei ollut sooloa...
Mutta hyvä silti, et joskus päivittää noita sivui...:cool:
 
Oli muuten aika kummaa hommaa, kun joku oli kuunnellu sen mun äänittämän kissing the shadowsin, ja alko vittuileen, että ei mene oikeen napilleen...
Onko siinä sitten jotain pahoja kämmejä, jota itse en kuule?:confused:
 
Enpä ainakaan nyt tälleen huomais mitään hirveitä mokia siinä:confused: .
Niistä helkkarin rummuista vielä:
Siis teit ne rummut Mad tracker2 -ohjelmalla? Miten helkkarissa sillä voi niitä rumpuja soittaa/tehä? Vaikea käyttöinen ohjelma(tai pöljä käyttäjä:confused: ).
 
Mistäköhän johtunee?:D

No oli mullakin alussa onkelmia niiden kanssa... FT onkin muuten ihan pimee ohjelma, ja teenkin ne MT:rillä, mutta kun sillä ei voi tehä waviksi, niin pitää sitteen tehdä ne waviksi FT:rillä...

No haitko sen dnw:n sieltä sivuilta?

Enempää en osaa selittää.. pitää itse keksiä
:)
 
Hatebreeder:
Ei se nyt oikeastaan ihan vitsikään ollut. Tuolta sen meidän keyboardistin soitto silloin kuulosti. Se on nyt vähän yli vuoden soittanut ja soittaa siihen nähden tosi hyvin. Osaa aika monenlaista musaakin soittaa. Mä kyllä uskallan väittää, että se on sua parempi

Muista kuitenkin se, että minä olen väärä mies arvostelemaan kenenkään syntikansoittoa, kun itse olen vaan tällainen paska kitaristi... :lol:
 
Miten joku voi väittää, että joku soittaa toista paremmin, vaikka ei oikeastaan tunne edes tätä kyseistä henkilöä? Eipä silleen nyt voi jonku mp3 pätkän perusteella paljoa sanoa, vaikka hyvinhän tuo hate kuulostas soittavan :). Sitä paitsi ei soittotaito/musikaalisuus ole pelkästään tiluttelua. Eipäilisinpä, että sillä teidän 1v soittaneella kosketinsoittajalla ei välttämättä nyt vielä oikeen löydy sitä teoriapuolta(mikä on myöskin todella tärkeä). Nimittäin eipä siinä vuodessa vielä paljoa teoriaa kerkiä oppia(varsinkin jos keskittyy enemmän tuohon tekniikka puoleen).
 
Pitää tähän laittaa pieni kannustus, älä Hate ota negatiivisia kommentteja liian raskaasti ;)

Meinaa mua ainakin välillä syö rotan lailla, jos joku laukoo negatiivisia kommentteja soitosta.
 
Ei se kyllä teoriasta tajua mitään, kun ei ole missään opiskellut. Eikä se edes ole mitenkään erityisen lahjakas. Mutta ei siitä moni uskois, että se on vasta vuoden soittanut. Toisaalta kyllä siitä ainakin keikoilla kuuluu kokemattomuus läpi välillä aika selvästi. Mutta ei se tosiaankaan ole mikään pelkkä tiluttelija.

En mä halua täällä ketään haukkua ;) Kuuntelin noi soolot uudestaan vähän tarkemmin, niin oikeastaan Kiss of Judas on ainoa, mikä tökkii vähän pahemmin.
 
Se, että sitä dnwtä ei saa pakosta toimimaan, voi johtua juuri siitä, että sulla on joku demo versio 0.1 siitä mad trackerista...

No enhän muuten minäkään ole soittanut kuin syksyllä 5 vuotta...
Sanoppa muuten sille, että vetää kissing the shadowsin... :)

Ja vielä viimeiseksi: pistän sen kipaleen tässä tällä viikolla, kun pitää vielä mixailla vähän...:cool: