Tampereen miitistä 18.7.

Pakkahuoneella on CMX, Viikate, Verenpisara.

Miitissä ei voi tietää kuinka kauan menee. Osa menee Pakkahuoneelle (luultavasti minäkin, en tiedä vielä).

Tietoa ei ole mitä me tehdään. Jätetääkö se Viikinsaari ja muuten vaan hengataan keskustassa?

Ja jos kaikki tulee siihen "kompassille" niin eikö sitten ole ihan helppo tunnistaa...mustaan pukeutuvia ihmisiä. :)
Minulla on melkein olkapäille ulottuvat punaiset hiukset, silmälasit ja varmaan musta hattu päässä. Eli siitä voisi tunnistaa...:)

Ja siis, sinnehän tulee myös #childrenofbodom irc-kanavan väkeä myös. Osa on samaa ketä täälläkin.

Ja minä siis toimin irkissä nimellä Annaliini. Mutta sanokaa mua ihan Annaksi. :)

Jippii.. soonin idiootit osas laittaa meidän adsl:n päälle... meni kaks viikkoo... minä tulen sinne...!!! mutta minulla ei välttämättä ole mustia vaatteita...:) tai no... riippuu ilmasta... nyt töihin...:)
mulla ainaki on jo liput sinne pakkahuoneelle...

Okei, MÄ TULEN MYÖS, ja mut kyllä tunnistaa, jos mä sille tuulelle satun, niin mulla voi olla mitä ihmeellisempiä vaateyhdistelmiä päälläni...

Mä oon lyhyt ja mulla on tummahkot hiukset yli olkapäiden, ja ne harottaa vähä joka suuntaan. Sitten mulla on 100%:n varmasti mustat vaatteet. Kyllä mut erottaa muista ikäisistäni aika hyvin luultavasti. :)

Mulla on sit vaan sellanen onkelma, kun ei ole kyytiä, eli linkalla on kuljettava, ja viimenen linkka Takamaalle menee klo 20.10, että sillon on jo lähdettävä. :cry: Eli Pakkahuoneelle en ole tulossa.

No juu, minut nyt varmaan tunnistaa muun porukan mukana, mutta jos ei muuten niin minulla on noin lapaluihin asti ulottuvat ainakin vielä toistaiseksi tummanruskeat hiukset ja tod. näk. ihan mustat vaatteet... Mutta eiköhän me toisemme siellä löydetä... Tuskin kompassilla on kovin montaa miittiä samaan aikaan...:p

Ja minä siis lähden ainakin sinne pakkahuoneelle, jos se ei vielä aiemmin tullut selväksi.

niin jos annat rahat siitä lipusta...:) se kun on viä mulla...:) lällällää...:) mut mitä helvettiä me sit tehdää???:)

Räppäri, Dethronedin poika palautui juuri kotiinsa Tampereelta, eikä palaa ihan heti sinne :D Mutta Tampere on kyllä jumalapaikka :worship:

Niin jo, en tiedä sitten mutta tuli nähtyä Rappion näköinen tyyppi, mutta en ole yhtään varma... Itelläni päällä oli Edguyn paita, Karhu-lippis ja valkoiset shortsit. Eli jos tunnistat, niin myöhäiset Morot sitten ;)

tänne off topikkia vasta huomenna... jookosta...:)

Niin ketä nyt on tulossa??:) näin viimew hetken listaa...:) tai no... onha tässä viä jokunen tunti aikaa...:)

wehee! Ensimmäinen Bodom-foorumin ja #childrenofbodom kanavan miitti on nyt takana ja minä ainakin olen tyytyväinen. Porukkaa tuli ihan mukavasti.
Paikalla siis oli: (Lisätkää tai ottakaa pois jos muistan väärin)

ftr
Pathfind
Kaheli + Maria
Snapsitap
Burning Angel
Villilapsi
Rappion Lapsi
ja minä :)

Mukavaa oli ja oli kiva tutustua taas uusiin ihmisiin. Pitänee varmaan jossain välissä pitää uusi miitti. :)

jooooo!!!!:) missä ja koska??:D vien muute ne kuvat kehitettäväks kohta...:) hehheh...
ja oliha siä pakkahuoneella ne ihme hihhulitkin...:)