The official Swedish thread

Jag har bestammt mig att invadera detta forum med min slovakiska svenska.

Danska later rolig; for mig ar den som en blandning av tyska och hollandska (sarskillt nar det later som om man har en potatis i munnen nar man pratar).

Svenska later som om man forsoker sjunga. Norska ar mindre melodisk men inte mindre rolig.
 
Sorath said:
Jag hoppas fan ni såg Bröderna Hårdrock på TV och allt innan och ska se alltefter, annars måste jag leta upp er och ge er stryk.

jag satt och drack samtidigt och hade inget ljud på teven, vad var det för folk egentligen? lite lätt vidrigt att vara så fanatiska maiden-fanboys som de verkar vara.
rock in rio-konserten var mkt trevlig dock, har aldrig riktigt uppskattat maiden, men live och med några öl i kroppen så funkade det ju förvånansvärt bra :D
 
Fy fan! Att vara torrlagd på lördag är lika jävligt som att lyssna på Hammerfall. Det enda berusningsmedel jag har funnit i lägenheten är bröd som har legat i ett skåp en månad..suck.
 
(en månad för sent ute, men vf)

hårdrocksnatt va för grym. såg nästan hela, tog sovpaus under judas priest halva konsert och halva AC/DC (och så orka jag inte se the darkness). iron maiden va något av det mäktigaste (å bröderna hårdrock därtill! \m/).
bästa svt har gjort på ett tag? hoppas det blir en tradition eller nåt.