Hearse said:I was at dentist today
She pulled 2 wisdom teeths out of my mouth.
I had the other 2 removed 2 weeks ago.
Now I'm spitting blood again and bitting "harso" (=gauze?) to stop the bleeding. (which last time bleeded almost 2 days).
Now she also said it might be abit more sore because she had to drill/touch the cheeck bone abit ... how nice... It doesn't hurt now, but I know it will... how SWEET!![]()
But atleast I got 2 sickdays from work![]()
But ofcourse that doesn't stop me for going rehearsals today\m/![]()
Ja perkele, tuohan sylettää. Mulla oli ihan sama homma; ensin tuli joku parin kuukauden määräaikainen, sitten muutama lisää, ja sitten vielä puolen vuoden pesti, ja siinä vaiheessa kun tajusin että pitäisi siihen liittoon liittyä, oli jo liian myöhäistä kun olin lähdössä vuodenvaihteessa inttiin.Windom Pearl said:Ottaisin riemusta kiljuen sen ansiosidonnaisen, mutta paskako mä mihkään liittoon oon mennyt kun ei aluperin pitänyt olla ku puolivuotinen sopimus.
tooled said:VITTUSAATANA![]()
![]()
![]()
meni sitten helvetin hyvä duuni sivu suun.. lähes varmaksi jo luvattiin että pääsee kesäksi kiertelemään suomenmaata projektien muodossa. "kuinkas sitten kävikään.. sakset sanoi, niks ja naks.." ei ole upm:llä varaa..vittuperkele että voi ahistaa!!! mikrotuki hommia vissiin olisi, mutten tiedä jaksaako / huvittaako näitä urpoja kattella..
seuraava vaihtoehto lienee ansiosidonnainen ja kahden vuoden humala..
![]()
:zombie:
:Smug:
![]()
![]()