Viimeisin levyostoksesi?

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Sama, mutta en mä niitä mettästää ala, mutta jos tulee jossai vastaa.... :)

Sanoo jätkä joka just soitti swamppiin..:D Ja sanoo nimekseen tampere...:lol: ei helvetti..:D

Joo, siellä spinen sivuilla on vanhaa tietoa. Se seiska julkastaan vasta 24.päivä. Swampista ajattelin sen itsekkin tilata, kun ens vkolla tulee taas vähän massia.

Mutta siellä keskustelupalstalla oli joku spineltä vastannu että LP, siis ei 7" pitäs olla saatavilla.

Kopsaan sen tähän:

Kuvasinglet tulevat parin
viikon sisällä,siinä on Needled
&Silent Scream ja painos 2000
kpl.Albumista on nyt saatavilla
myös LP-versio.

---

Toi "albumista on nyt saatavilla myös LP-versio" jäi hämää että jos se on jo kaupoissa ni pitää mennä heti poikkee...

Jeps, meinaatko Spineltä tilata suoraan?

Ne perkeleet ei o vie vastannu mun viikko sitten lähettämään mailiin, jossa kyselin juuri noista LP:istä, joten enpä viitsi vielä tilailla ennenkö saan vastauksia.

Enpä vielä tiiä. Jos mä tilaisin Spineltä, niin tilaisin samaan pakettiin sen 7":n. Saa nähdä, kun ajattelin tilata Swampilta vähän muutaki, jos tilaisin sieltä sen 7":n....

Kun kerran olet jo ahdistellut Spineä noilla vinyylikysymyksillä, niin pistäppä sitte mullekki infoa, kun vastaavat, ettei tarvi erikseen jäädä odottelemaan, että jaksaisivat vastata... :)

Ostin kaverilta Stratovariuksen jonku EP: n 1,2 eurolla en muista nimee, mut se oli joku Infinityn aikanen EP? Et kaks biisi silt levyltä ja kaks live biisii... On ihan o.k. vaikka en oo kauheesti jaksanu kuunnella

Se on varmaan ollu toi "Hunting High And Low".

Sellasessa tavallisessa cd-kotelossa. Eipä oo kyllä ollu paha hinta..

Ei ollu... Kannessa on jotai delfiineita avaruudessa... Biisi lista on tämmönen:

Million light years away
Celestial dream
Phoenix [live]
Infinity [live]

Harmi ku ei ollu tota Hunting high and low:ta se on just hauska biisi

jaahas....

no, samapa tuo minulle kumpi se oli..

mulle saa sitte muuten tarjota kaikkee bodom-kamaa, jos ette jo ennestään tienny... :)

Originally posted by Demonic
Jees löysin Suomesta sen Sadus: Cronicles of Chaos...pitänee tilata ens viikolla...

Joo toi on hyvä ostos... Mun pitää saada viel Swallowed in Black ja toi Elements of Anger... Onneks ton Elementsin saa aika helposti, mistä sä sen tilasit?

Sadukselt pitäis tulla tänä vuonna uus levy (ainaki suunnitelmana olis)... Parin vuoden (6v) tauon jälkee :D