Viimeisin levyostoksesi?

Sitten viimeksi kun vierailin tässä threadissä:
Dark Tranquillity - The Gallery (9/10)
Cradle of Filth - Dusk... and her embrace (9/10)
Faith No More - King For A Day, Fool For A Lifetime (9/10)
Fântomas - Fântomas (10/10)
Ajattara - Itse (9/10)

Minen huonoja levyjä osta.

pistetäänpä jotain..

In Flames - Whoracle 9+/10

Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave ep 7,5/10

Bodom - HCD 9/10

ja arvostelen vielä tänkii nyt:

In Flames - Colony 8+/10

@Extendar

Löysin Swampista. Etin sieltä pari viikkoo sitten FTR LP:tä, ja ne sano että ei oo (ja lopulta kumminki oli) mutta TW:tä ois, en kumminka ostanu, ja sitten parin viikon päästä menin, eli siis viikonloppuna, ja sitä oli sie hyllyssä.

En kiinnittäny huomioo oliko vika kappale ku ne antaa levyt sieltä tiskin takaa, mutta todennäkösesti oli vika.

@Rappio

No, jos siitä ei oo suurempaa vaivaa niin voisitko käydä kysymässä onko niitä vielä. Swampin nettilistoissa ei ainakaan lue, mutta ei sitä oo kyllä siellä ollu pitkiin aikoihin.

Jos siellä vielä on, niin osta pois niin mä ostan sen sulta heti. Maksan tietty postikulut.

Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll... Tämä rokkaa ja kovaa! :headbang:
Laihon laulu kuullostaa tavallista vihaisemmalta ja riffit jyrisee kuin ukkosen jyrinää pahemmin. Melodiat kuitenkin tekevät lisää hienouksia ja saavat Bodomin Veijarien soundimaailmaan lisää ulottuvuutta. Levy alkaa hienosta Needled 24/7-kappaleesta ja lisämenoa jatkaa sixsixsix-tunnelmissa Sixpounder, jonka alkuriffi jyrää! Ja samalla se on hyvin aggresiivinen ja vihainen kappale! :headbang: . Sen jälkeen tulee tilutteluun kallistuva Chokehold, ja sitten Bodom-teema pyörittävä Bodom Beach Terror, jonka kertsi on hieno. Angels Don`t Kill on levyn hidas ja kaunis kappale, kuitenkin raskas biisi. Menoa jatkaa Triple Corpse Hammerblow ja You`re Better Off Dead. Meno ei lopu tähänkään, ja meininki jatkuu Punahilkka-biisillä ja hc-ralli Hate Crew Deathroll. Lopuksi tulee Slayer-koveri Silent Scream. Kuitenkin, minä pidän kuitenkin Hatebreederiä Bodomien parhaana levynä. Pisteet 9+/10.

Originally posted by Extendar
@Rappio

No, jos siitä ei oo suurempaa vaivaa niin voisitko käydä kysymässä onko niitä vielä. Swampin nettilistoissa ei ainakaan lue, mutta ei sitä oo kyllä siellä ollu pitkiin aikoihin.

Jos siellä vielä on, niin osta pois niin mä ostan sen sulta heti. Maksan tietty postikulut.

Swampin listat ei o koskaan ajantasalla. Sie o viekin kait se FTR pic LP minkä ostin pari viikkoo sitten.

Joo, voin mä käydä kysyy, sen verran usein ramppaan sie :)

Mutta tulikin tuosta juuri mielee, että huomasin että se äijä kirjotti sen levyn nimen paperille ku ostin sen, ja ne tekee aina sillai ku ne myy viimesen kappaleen, ilmeisesti juuri sen takia että tietävät päivättää nettii ne mitä ei enää oo, joten uskon että tuota ei enää ole, mutta niin ku sanoin, käyn kysymässä vielä varmuuden vuoksi :)

Originally posted by Pentelesh

Dragonforce - Valley Of The Kings (9,5/10)

Eikös se ollu Valley of The Damned?

Kuulin eilen Metalliliitosta yhden biisin, oli ihan hyvä. Täytyy varmaan jostai netistä rippaa toi levy... ;)

Näitä mä en arvostele enää numeroin ku on aina ennen menny iha perseelleen nää numero arvostelut. Laitan vaa onko hyvä, o.k., huono

Vintersorg - Spiral Generator: hyvä
En ollu varma ostanko, mut siin on Steve DiGiorgio... Eli ostin

Testament - First Strike: hyvä
En ollu varma ostanko, mut siin on Steve DiGiorgio... Eli ostin

Sadus - Visions of Misery: loistava!
Tässäki on Steve ja se tuli USA:sta :D

Dark Hall - Demo -98: hyvä
Imutin netistä (ja serkku poltti). Siinäki on... yllätys yllästys... Steve :D
Imuttakkaa www.mp3.com:ista ...se on sellast "Instrumental progressive jazz rock fusion"... Vähä vaihteluu heville

Amoral - Demo 02 (april sessions): hyvä
Täs ei oo Stevee

Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast

No 10/10 vaikka. :D En minä oikeesti tästä mitään tajua, mutta aihe on kerrankin hyvä, siis todella hyvä. Ja tässä on tämä hauska läähätyskirkunasysteemi tässä välissä. Ja hieno kansi.

Vittu noita filthin juttuja.. aiheena on Elisabeth Bathoryn elämä ja ne laulaa vain jostain kyrvistä ja pilluista koko ajan.. vittu taida dani edes tietää kuka toi Bathory oli.. Ihan OK biisejä muutama tolla levyllä ja hyvä rumpali jne. mutta lyriikat anaalista.. ja monet biisitkin..

Originally posted by Zyklon
mutta lyriikat anaalista..

Mahdoitko ajatella ennenkö kirjotit ton? :guh:

No mielipiteensä kullakin, mutta COFillahan loistavat lyriikat, niitten takia mä Midian levyynkin tykästyin :p Ja siihen vitun kirjaan mistä se kertoo... Pitäs vie se leffakin ostaa, siis Nightbreed :)