Viimeisin levyostoksesi?

Mä en ole kai näitä Tampereen ostoksia tänne kertonu:

Amorphis - Elegy (10/10)
Amorphis - Tales from the Thousand Lakes (9/10 ja vain siksi, että Elegy on mielestäni parempi.. :))
The Sisters of Mercy - Vision Thing (9/10)
The Sisters of Mercy - A Slight Case of Overbombing - Greatest Hits vol. 1 (ei voi pisteyttää)
Judas Priest - Defenders of the Faith (9/10)
Iron Maiden - Brave new World (8/10)
Children of Bodom - Hate Crew Deathroll (10/10)

IRCistähän noita saa, omani ehin jo tuhota kun sain perjantaina itse plaatan. Eiköhän se koko levy jo muutenkin ole netissä..

siis tota onko judaspriestilta tullu uus levy vai mikä toi defenders of the faith on??
joo tota mun suosikit on
And Oceans - Cypher (8/10)
Soilwork - Natural Born Chaos (9/10)
Children Of Bodom - HateCrew Deathroll (10/10) on muuten helvetin hyvä levy
ja tietty viimeiseksi suomen paras bändi mun mielestä
Diablo - Renaissance (10/10)
ootteko diabloo kuunnellu? jos ette ni ny heti ostamaan..aivan mielettömän hyvä!

Bodomin HCDR:n (ihme ja kumma)ostin tänään...(10/10)ja on muuten helevetin hyvä levy...oli muuten viimenen levy kaupassa et näyttää olevan kysyntää... :headbang: :)

Bodom - deathroll: 9+

Amorphis - thousand lakes: 8

Suffocation - effigy of the forgotten: 9
loistavaa death metallii

Possessed - Beyond the gates/Eyes of horror: 9+
Loistava! Death metal tais täst lähteekki. Ostakaa!

Cannibal Corpse - Vile: 8

Metallica - master of puppets: 10-
Kyllästyin kasetti kopioon ja ostin Cd:nä

Bodom - something wild: 8+
Kyllästyin kasetti kopioon ja ostin Cd:nä

edit: Lisätään viel et Saduksen kolmas levy on tulossa USA:sta :headbang: sit puuttuu enää kaks!

mikä sen Saduksen levyn (swallowed in black?) nimi on, ja mistä paikasta tilasit sen??? Mistä yleensäkään löytää muita saduksen levyjä kuin Elements of Anger?

Viimeisimmät tilaukset minulla on:

Cynic - Focus (Se mitä olen tästä levystä kuullut on nostattanut odotuksia melko korkealle. Jos levy on puoleksikaan niin hyvä mitä siitä kehutaan olen erittäin tyytyväinen)

Death- Symbolic (vihdoinkin jaksoin ostaa alkuperäisenä) 9+/10

Ac/Dc - Powerage (sama kuin edellisessä) 10-/10, ASENNETTA! :headbang:

Bodomilta omista kaikki edelliset, mutta uuden ostan vasta kun olen kuullut sen itse, siitä on sen verran sekaliaia odotuksia itsellänikin. Bodom on muutenkin ehkä suomen yliarvostetuin metalli bändi, no ainakin välillä tuntuu tältä. Siis toki se on hyvä ellei jopa erittäin hyvä, mutta käytännössä ei mitään sen erikoisempaa...no joo en kommentoi tästä sen enempää...Täällä tuosta on varmasti melko eriäviä mielipiteitä?

Saduksen levyt:
Illusions ja Chemical Exposure on sama levy
Swallowed in Black
Visions of Misery
Elements of Anger

Mun isän serkku asuu USAssa ja sattu löytää ton Visions of Miseryn jostai erikoiliikkeestä (vähä tsägä) ja se lähettää sen sit mulle. Oli yks sivu mist tilasin ton Exposuren, mut sitä ei enää oo... Sit kirjastosta lainasin sen kokoelman ja kaveri poltti sen mulle (paskasti) ja sit siihen pistettiin bonuksena audiogalaxystä löytyny iron maiden koveri (invaders) joka on helvetin kova... eli siin on mun sadus kokoelma (visions of misery ei oo kyl viel tullu)

No minulla ei ole kuin tuo Elements of Anger (Special Edition) levy mutta muita yritetään koko ajan jostain metsästää... :) :) Amazon.com ssa nayttää olevan se Chronicles of chaos kokoelma, muita en ole vielä mistään löytäny.