Viimeisin levyostoksesi?

Tästä en kyllä mitään makssanut mutta kirjoitetaan jonkinnäköstä juttua kuitenkin..
Sain just Radio 957:n kokoelmalevyn: 957 Radiohittiä Tampereelta, tässä niistä 21.
Levyä on painettu 300 kappaletta, kaikki numeroituja, mulla nro:90.
Levyllä on "manserockin legendoja", ja pari kappaletta jotka on tehty vain tätä levyä varten.
Täydellinen suomirock kokoelma..:)
Minä annan pisteitä 10/10..
Vaikka ei tämä ostos ollutkaan sain ihan ilmaseks.. :rolleyes:

Kaks sinkkua tuli ostettua..:p

Viikate-Ei ole ketään kelle soittaa 8/10
Ei parasta viikatetta, kaks muuta biisiä parempia kun nimikkopiisi..
Voi johtua siitäkin että toi nimikkokappale on soinu radiossa yms. jo niin vitun kauan...

Timo Rautiainen&TrioNiskalaukaus-Tiernapojat 10/10
Rock:headbang:.. Jotenkin hauska versio tiernapojista..:p

palatakseni aiheettomuuksiin: oliko kukaan täältä siellä klubin napalm death keikalla? tai sitten nosturissa? klubin keikalla oli aivan mieletön meininki!

Puuha-Pete - Levy 10/10

Tämä on ROK!! :headbang::headbang::headbang:
Luokkakavereilta sain joululahjaks vähä etukätee...
Vittu tää on oikeesti rankka!!:p
Ja onko parempaa nimeäkään levylle kuin lyhyesti ja ytimekkäästi: Levy..:D

totta.. mutta kun koko keikka vedetään levylle niin Maidenilla sattuu vaan oleen biisejä jota ei keikoilta jätetä pois.... kuten Trooper, Fear of the Dark, Hallowed be thy name ja The Evil that men do.. ja DVD:n lälkeen tuon levyn pisteet nousivat entisestään 9.8: sta 10....

Autumn Tears - Winter And The Broken Angel
Helvetin hyvä, jopa parempi kuin odotin. 8½/10

Enid - Abschiedsreigen
Koeostos, bändi on perustettu tribuuttina Summoningille ja sen kuulee, menee muutkin bändin levyt "pakko-ostos -listaan". 8/10

Cruachan - Folk-Lore
Ei aivan sellaista kuin kuvittelin, pitänee kaupata jollekkin kaverille joka pitää Finntrollista. 7/10

Orplid - Orplid
Tämä oli jo mp3: sina, mutta pakkohan ne hyvä levyt on alkuperäisinä hankkia. 9/10

Dark Sanctuary - Vie Ephemere (cds)
Alle neljä euroa, ja 12 minuuttia hyvää musiikkia. 9+/10

Penitent - Reflections of Past Memories
Tästä löytyy sampleja http://www.neokunst.com/penitent/ Tämäkin levy saa 9/10

Iron Maiden-Edward the Great 10/10

Iron Maidenin parhaat. Ei ainuttakaan huonoa tai edes keskinkertaista kipaletta:headbang: Kaikki biisit hyviä.
Pakko-ostos ainakin minulle.
Jos en olis tätä ostanu, nekin rahat olis menny viinaan..:lol:

Ja lisää ostoksia. Tää oli kyllä jo vahinko, sattu vaan oleen 6€ ylimäärästä rahaa taskussa kun olin vasemman käden swampissa..:p

Iron Maiden-A Real Dead One 7+/10

Live-äänityksiä paskalla äänenlaadulla, kaksi raitaa helsingin keikalta -92 (Trooper ja Iron Maiden) ovat levyn parhaat biisit..:)