Viimeisin levyostoksesi?

Originally posted by disasterpeace
On...

No mä en oikeestaa hirveesti tykkää siit. Ei sitä heti huomaa et se on se... Eli se ei oo tosiaankaa semmost SFU Graveyard Classics koverointii... Kannattaa muute hommata toi Six Feet Under:in "Gaveyard Classics"... Siin on Jimi Hendrix, Black Sabbath, Venom ja muita kovia kovereita.... Sfu:lla biisit muuten suunnilleen samanlaiset paitsi et laulu on matalaa örinää...

SFU:lta kannattaa hankkia true carnage. Se on varmaan yks kovimmista DM levyistä mitä oon kuullu.

Tilasin vastikään The Black Leaguen Doomsday Sun vinyylin... johan mulla se kyllä cd:llä on, mutta kun neljällä eurolla sai niin pitihän se ostaa. Sitä ennen olen viimeksi ostanut... öö... Unanimatedin Ancient God of Evil levyn ja Viikatteen sinkun joskus lokakuun alulla kai...

Niin joo, Sormusten Herran 4 x dvd:n pistin kanssa (esi)tilaukseen aamulla. Kaipa sekin tähän threadiin sopii, levyjähän ne dvd:tkin.

Originally posted by Warheart83
Erehdyin ostamaan Viikatteen uusimman eli kaajärven rannat vai mikä olikaan yhden kuullun biisin (ei ole ketään kelle soittaa) perusteella...no levyhän oli niin täysin paska etten oo ikinä huonompaa mennyt ostamaan enkä osta arvosanaksi 2/10 ihan säälistä.....
Sinä olet huono ihminen ja mielipiteesi on väärä. Kaajärven rannathan on loistava.

No nii nyt mul on kaikki NILET (paitsi ne demot)

Nile - Amongs the catacombs of Nepren-Ka: 8+
No ei tätä oo viel tarpeeks mont kertaa kuunneltu (Nilee pitää kuunnella monta kertaa et aukee) et en oo arvosanasta varma...

Dimmusta et toi Entrhone systeemissä on pari hyvää biisii muute se on semmost saman jauhamista... Hyville biiseille antaisin jotai 8/10 Levylle kokonaisuutena antaisin jotai 7/10...

Kuunnelkaa saatana nilee ja sivistykää...

Originally posted by Hepatiitti
Sinä olet huono ihminen ja mielipiteesi on väärä. Kaajärven rannathan on loistava.

Levystä en vielä tiedä kun ei ole ollut rahaa vielä ostaa sitä.. Mut pakko ostos se on.. Kaikki muutkin Viikattet on... Ja perjantaina keikalle!!
Ja uus sinkku on kans loistava... Viikate on aina takuuvarma "hyvä-ostos-juttu":D..
Ne onnistuu aina tekeen ainakin oman kuulosensa äänitteen..:) :p

Edit: Niin ja Viikatteesta tykkää tai ei tykkää... Enpä oo vielä sellasia tavannu joiden mielestä se on "iha jees"..:)

Selvä. Sinä olet sitten ensimmäinen..:)
Ketä muita tulossa perjantaina pakkahuoneelle?? Vaikka siellä onkin apulanta..

Originally posted by BurningAngel
Selvä. Sinä olet sitten ensimmäinen..:)
Ketä muita tulossa perjantaina pakkahuoneelle?? Vaikka siellä onkin apulanta..
Niin mutta klubin puolella on Napalm Death!

Pitää kattella jos sais pätäkkää, vois ehkä vaikka valua paikalle Viikatetta/ND:tä kahtelemaan. Apulanta siellä on vain plussaa, kun miettii kuinka paljon 13-vuotiaita Apulanta-fanityttöjä siellä on.. Ja minähän en tunne käsitettä sakkoliha. :lol:

mosh.gif

Mä just mietin että menisinkö sinne Pakkahuoneelle... Kun johonkin olisi päästävä, mutta tosin mä vihaan keikkoja jossa valtaosa eturivin yleisöstä on naispuolisia... :s

Aiheeseen palatakseni, viime viikolla tuli taas tulittua levyjä fireboxilta. Toimitusaika oli yhtä pitkä kuin ennenkin, keskiviikko iltapäivällä tilasin ja jouduin odottamaan puoleen päivään torstaihin. Ja nämä sieltä tuli:

Empyrium - Weiland 4,5/5
Jos pitää Tenhistä, pitää varmasti tästäkin.
http://www.empyrium.de/

WeltenBrand - In Gottes Oder des Teufels 5/5
Vielä parempi kuin edellinen, jonka tilasin. Yksi ainoa kappale, jota ei voi sanoa loistavaksi.
http://www.mos.li/weltenbrand.htm

Dominion III - Life Has Ended Here 4/5
Loistavia kappaleita, mutta onnettoman lyhyt 43:38 min.
http://www.bleedingpool.com/dominion3/

Kaikista näistä löytyy sampleja niiden kotisivuilta ja www.firebox.fi pari kokonaista kappaletta.

Mitäpä siitä kertomaan, parempi kun haet itse samplet ja kuuntelet. WeltenBrandin kotisivuilla ei sampleja näyttänyt olevan, mutta fireboxilta löytyy kaksi samplea. Niiden perusteella minä sen ensimmäisen levyn tilasinkin. Ja nyt toisen. Pistät vain "yhtye" kohtaan hakusanaksi welten, niin löydät levyt ja niiden infosta samplet.