Viimeisin levyostoksesi?

Rappio: Voi vittu että mä olin pettynyt kun kuulin Filthiä livenä sen jälkeen kun Nicholas Barker lähti siitä.. ei toi nykynen rumpali oo lähellekkään yhtä hyvä eikä se pysty soittamaan niitä juttuja ollenkaan niin hienosti ku Barker. Enkä mä oikein tykkää tosta Danin äänestäkään..

Nile - Black Seeds of Vengeance: 8+/10
Melkee yhtä hyvä ku toi uus... Kokonaisuus on kuitenki selvästi huonompi... mut EI oo huono...

Morbid Angel - Blessed are the sick: 8+/10
Jeps hyvä levy tuli ostettuu... Vincentin ääni parissa biisissä vähä liian matala

Kummatki ostamisen arvosii

Kysyin jo jossain toisessa topicissa sulta tätä disa, mutta kun sä tunnut tota Nileä kuuntelevan niin kerroppas mitä biisejä ja miltä levyiltä kannattas kuunnella jos tohon bändiin tutustuu...

Originally posted by Zyklon
Kysyin jo jossain toisessa topicissa sulta tätä disa, mutta kun sä tunnut tota Nileä kuuntelevan niin kerroppas mitä biisejä ja miltä levyiltä kannattas kuunnella jos tohon bändiin tutustuu...
Kotisivu ja/tai paikka mistä saa sampleja kannattas mainita, jos haluaa bändiä mainostaa. Siis ne kiinnostaisivat minuakin.

Kannataa imutella mp3.comista vaa nää:
unas the slayer of the gods, sarchophagus, black seeds of vengeance, chapter transforming into a snake...
Ne kaks vikaa ei oo oikee imuttamisen arvosta (ramses on kyl iha o.k.) kahta muuta en oo kuullu

Cannibal Corpse - Worm Infested: 8+
Prkl "worm infested", "systematic elimination" ja "the undead will feast" uudelleen äänitetyillä vokaaleilla on perkeleen hyvii kolme muuta biisii on sit semmosii kovereit (accept, possessed ja metallica) jotka vähä laskee levyn tasoo.

On...

No mä en oikeestaa hirveesti tykkää siit. Ei sitä heti huomaa et se on se... Eli se ei oo tosiaankaa semmost SFU Graveyard Classics koverointii... Kannattaa muute hommata toi Six Feet Under:in "Gaveyard Classics"... Siin on Jimi Hendrix, Black Sabbath, Venom ja muita kovia kovereita.... Sfu:lla biisit muuten suunnilleen samanlaiset paitsi et laulu on matalaa örinää...

Erehdyin ostamaan Viikatteen uusimman eli kaajärven rannat vai mikä olikaan yhden kuullun biisin (ei ole ketään kelle soittaa) perusteella...no levyhän oli niin täysin paska etten oo ikinä huonompaa mennyt ostamaan enkä osta arvosanaksi 2/10 ihan säälistä.....

no mutta ton levyn sain onneksi palautettua kauppaan kun sepostin ettei se muka toiminu :D joten sain rahat takasin...ja niillä rahoilla ostinkin sitten Dimmun Enthrone Darkness Triumphantin, jolle arvosanaksi 8,5/10
tää kyllä kuulostaa niin perkeleen loistavalta sen paskaviikatteen jälkee et tekis mieli antaa kymppi, mut maltanpa mieleni...

Originally posted by Warheart83
Erehdyin ostamaan Viikatteen uusimman eli kaajärven rannat vai mikä olikaan yhden kuullun biisin (ei ole ketään kelle soittaa) perusteella...no levyhän oli niin täysin paska etten oo ikinä huonompaa mennyt ostamaan enkä osta arvosanaksi 2/10 ihan säälistä.....

no mutta ton levyn sain onneksi palautettua kauppaan kun sepostin ettei se muka toiminu :D joten sain rahat takasin...ja niillä rahoilla ostinkin sitten Dimmun Enthrone Darkness Triumphantin, jolle arvosanaksi 8,5/10
tää kyllä kuulostaa niin perkeleen loistavalta sen paskaviikatteen jälkee et tekis mieli antaa kymppi, mut maltanpa mieleni...
Antaisit sille Dimmulle 1/10, säälistä? On muuten niin säälittävä teos toi EDT etten ole ikinä kuullut säälittävämpää.

Originally posted by anarkisti
Antaisit sille Dimmulle 1/10, säälistä? On muuten niin säälittävä teos toi EDT etten ole ikinä kuullut säälittävämpää.
Sinä et ole tainnut paljon kuunnella musiikkia?:rolleyes:
Tuo EDT on aivan kuunneltava levy, sitä haukutaan enimmäkseen siksi, että se möi. Minäkin ostin sen silloin kauan sitten, mutta vaihdoin sen 0,7l pontikkapulloon vuotta myöhemmin. Ei ole kaduttanut, mutta en silti levyä aivan paskaksikaan haukkuisi.

Originally posted by anarkisti

täh? kai mä nyt tiedän mikä on hyvää ja mikä huonoa musiikkia, joten ihan oikein meni noi arvosanat

Originally posted by Torgoth
Sinä et ole tainnut paljon kuunnella musiikkia?:rolleyes:
Tuo EDT on aivan kuunneltava levy, sitä haukutaan enimmäkseen siksi, että se möi. Minäkin ostin sen silloin kauan sitten, mutta vaihdoin sen 0,7l pontikkapulloon vuotta myöhemmin. Ei ole kaduttanut, mutta en silti levyä aivan paskaksikaan haukkuisi.
Makuasiahan tämä. Mutta, itse ostin levyn heräteostoksena, petyin muuten ihan vitun paljon. Ekalla kuuntelukerralla oli ihan että "njuu..hyvä levy.." Sitten se rupes huonontumaan joka kuuntelukerralla

Viimesimmät levyostokset:

Entwine-Gone

Death-Individual thought patterns:worship:

Avantasia- metal opera pt. 2