Viimeisin levyostoksesi?

Originally posted by Extendar
Paljonkos Repi maksoit SW promosta? Myyppäs se mulle.... Tai vaihda SW digipackiin...
hullu mies..justhan mä sen itsekkin ostin, sellaset 40eetä ja rapiat ja SW digin ostan muualta kohta. lälläläää:)ja sitten aattelin vielä Hate Me LPn, ja toy's factory julkaisutkin hankkia eli sitten onkin bottomi varastot vähäks aikaa täytetty

Itelläki oli joskus tilaisuus ostaa se Digipack kaverilta, mutta ajattelin että "en kai mä niin vitun idiootti oo että ostan levyn joka mulla on jo"...
Ja jälkeenpäin tajusin että ois pitäny olla idiootti...

Nyt saanu kuunneltua noita levyjä sen verran, että voi arvosanatki antaa.

WeltenBrand - Der Untergang von Trisona
Aivan loistava, 5/5.

Tenhi - airut:ciwi
Hyvä, mutta lyhyt, ei tosin maksanutkaan kuin 8,5 €. 4/5.

Tänään ostin Jimi Hendrixin semmosen "black box" lootan jossa tupla-cd.

Makso 7 €.

Tää on just tämmöstä mukavaa koti-ilta/pari kaljaa musaa :) Ei ihan mun musiikkityyliä mutta kyllä se on 4/5.

Sain tänää myöhäseks synttäri lahjaks tän levyn, arvostelu tulee nyt parin kuuntelu kerran perusteella (eli voi mennä pieleen)

Fear Factory - Concrete 7/10:
Fear Factoryn eka levy. Vähän parempi ku "Soul of a New Machine". Tyyli on semmost death metallii, välillä öristää matalalta ja välillä melodioita puhtaasti, rytmi riffej aika paljo. Ei kuitenkaa oo samanlaista ku Fear Factoryn uudemmat levyt.

edit: meni pileleen (muutin)

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Toi digipack ei o kyllä mikää hirvee harvinaisuus.

Niin, entäs sitten? Ainakaan minä en ole sitä suureksi harvinaisuudeksi väittänyt, ehdotin vain vaihtoa, kun itselläni digipackeja kaksi mutta ei yhtään SW promoa. Ja kun keräilijä olen, haluaisin sen promonkin omistaa..

Originally posted by Repi
hullu mies..justhan mä sen itsekkin ostin, sellaset 40eetä ja rapiat ja SW digin ostan muualta kohta. lälläläää:)ja sitten aattelin vielä Hate Me LPn, ja toy's factory julkaisutkin hankkia eli sitten onkin bottomi varastot vähäks aikaa täytetty

Mä tayttelin tossa kevään ja kesän aikana Bodom-varastoja aika rankasti, kaikki noi sun mainitsemat on tilattu ja nyt jo hallussa. Ei ollu mitää halpoja, mutta ei kyllä mitää huippukalliitakaan. Nyt kun oon intissä niin ei oo varaa ostella läheskään niin paljoa kuin ennen inttiä.. =(

juu eihän ne mitää hirveän halpoja kyllä ole, demoja himoitsen eniten varsinkin sitä ensimmäistä Implosion..mutta kun ei löydy niin ei löydy!

Ostin kaks "Two Cd Box"ia:

Obituary - Slowly We Rot: 8+
Death Metal bändi. Yhtä persoonallisia laulajia on vähän.
Musiikki välillä vähä hidasta ja välillä taas nopeeta...
Levyn lopussa 2 demo biisi joista toinen iha loistava.

Obituary - Cause of Death: 9+
Death Metal bändi. Yhtä persoonallisia laulajia on vähän.
Musiikki menee aika usein perkeleen hitaasti, mut ei se menoo
haittaa. Levyn lopussa 3 demo biisi joita ei oikee jaksa kuunnella
ku samat biisit löytyy parempinaki versioina samalta levyltä

Pestilence - Testimony of the Ancients: 8+
Death metallia, nopeeta on suurimmaks osaks. Välillä vähä
häiritsee se et joka toinen biisi on 20 sekunnin väli soitto...

Pestilence - Spheres: 8
Proge Death Metallia. Tosi kummat soundit, kitara soundit
kummalliset, kitara syntikoita ulisee aina välillä ilman mitään ideaa (joka on niitten idea). Pari väli soittoo löytyy tästäki
levystä, yks kuulostaa iha tollaselt Kiasma musiikilta (tosi friikki). Levyst löytyy yks biisi joka ei ees oo hevii. Levy on kuitenki hyvä.

Virgin Steele - The Book Of Burning 4,9/5

Aivan helevetin loistavaa kitaraheviä. Kun tiedätte minkälaista musiikkia 80-luvulla aloittaneet bändit tekevät, voitte hyvin jo arvata minkälaista Virgin Steele on. David DeFeissin monipuolinen laulu helevetin korkealta takaisin alas sykähdyttävät ainakin minun sydäntäni.

The Book Of Burning sisältää uudelleen äänitettyjä sekä uusia kipaleita. Eli toisin sanoen sieltä sun täältä napattuja biisejä aina uran alusta asti näihin päiviin saakka. Tosin levyn loppupään kipaleet vaikuttavat jo hieman rockilta, mutta eipä tuo seikka minua ole haitannut. Hyviä biisejä alusta loppuun.

Ruotsissa kävin ja sikäläisestä levykaupasta lähti mukaan:
- Emperor: Emperial live ceremony
- Rapture: Songs for the withering

Emperorin live on aika loistava, pistetään arvosanaksi vaikka yhdeksikkö. Ihan perus settiä siis. Rapture sen sijaan oli täysi heräteostos. Olin pari bändin haastattelua lukenut, mutta yhtään biisiä en ollut aiemmin kuullut. Ihan kelpo tavaraksi paljastui myös tuo Rapture, ei mitään mullistavaa, mutta kuunneltavaa. Arvosana vahva kasi.