Viimeisin levyostoksesi?

Moonsorrow - Voimasta ja kunniasta
Arvosana vaikka 4.5/5

Ja jos olisi rahaa niin oisin ostanut ainakin Dark Tranquillityn uusimman.

No tänään ihmeikseni saapui postista

Agonizer: Anthems of Agony
Northernbreeze 2: Finnish Metal Compilation

Tuo "ihmeikseni" siitä että olen tilannut tuon Agonizerin joskus miljoona vuotta sitten mutta ei siitä sen enempää. Tuossa uusimmat levyt.

In Flames - Reroute To Remain....7.5/10

Dark Tranquillity - Skydancer + Of Chaos And Eternal Night MCD...8/10

Children Of Bodom - You´re Better Off Dead CDS....9.5/10

Chldren Of Bodom-You're better off dead CDS 10-/10:)

olisko tää arvosanaa tarvinnukkaa... suurin osa tän kuitenkin ostaa...:)

Originally posted by Warheart83

In Flames - Reroute To Remain....7.5/10

Dark Tranquillity - Skydancer + Of Chaos And Eternal Night MCD...8/10

Children Of Bodom - You´re Better Off Dead CDS....9.5/10

Kerroppa vähän tarkemmin tuosta In Flamesin uudesta lätystä.... Minkälaiset soundit, onko hyvin rullaavia biisejä ym. Mikä edellinen levy olis lähimpänä tätä uutta?

Originally posted by Extendar
Kerroppa vähän tarkemmin tuosta In Flamesin uudesta lätystä.... Minkälaiset soundit, onko hyvin rullaavia biisejä ym. Mikä edellinen levy olis lähimpänä tätä uutta?

mikään edellisistä levyistä ei oo ollenkaa samanlaista ku tuo uusi, no Clayman kai lähimpänä....on menny In Flames hieman popahtavalle puolelle..ja jotkut väittää jopa numetalliksi nykyään....siis mun mielestä levy oli aluksi pienoinen pettymys, mutta nyt se paranee koko ajan.....mutta siis ensinnäkin tämä on niinsanottu rento levy...on ärinä osuuksia mutta on huomattavan paljon myös selviä lauluosuuksia mukana....no, suosittelen lataamaan jostain netistä vaikka biisit Reroute to Remain ja Minus.....jollet niistä pidä niin älä osta koko levyä...jos haluut jotain hulluja tuplabasareita ja hulluja kitaravääntöjä niin osta joku muu levy mieluummin....mutta minun mielestä ihan ok levy, mutta seuraavaksi sais Fleimssit muuttaa tyyliään taas entiseen suuntaan...

ainiin muuten, tuosta yhestä biisistä (jota juuri kuuntelen) tulee mieleen E-Type :)

arvostelen kouluarvosanoilla 4-10

children of bodom - your´re better off dead 8-:
iha hyvä single, pientä plagiointia... ostamisen arvonen

immortal - at the heart of winter 9:
loistavasti tehty levy ...nimikko biisi iha loistava (ainaki se versee edeltävä pääriffi)... välillä perkeleen kovii riffejä ja muuten sitten vaan hyvä... tää levy kannattaa ostaa jos immortal kuulostaa ees jotenki kovalt omissa korvissa... perkeleen hyvä levy

EDIT: no nii Zyklon mä en lainannu sitä, mä ostin sen...

Satyricon - Volcano 8- (kouluarvosanat):
Iha hyvä mut ei iha nii hyvä. Pari biisi meinaa kataa koko levyn. Pari tylsää kohtaa löytyy useist biiseist. Kyl rokkaa sit ku jättää paskat biisit välii. Hyviä: 1, 2, 3, 5 ja 6 (paras!)

Originally posted by Zyklon
Disaster: Loistavaa :headbang:

At The Heart Of Winter on minun mielestä täyden kympin arvoinen levy! se on aivan vitun hyvä!!! :headbang:

joo toi immortal on ainaki mun henkilökohtanen lemppari bläkki bändeist... bläkki bändeist en oikeestaa ees kunnol tykkää... paitsi immortalista... mut kyl se :headbang: :headbang: aivan PERKELEESTI

Originally posted by Torgoth
Hauska olla teidänkin kanssanne joskus samaa mieltä, heh.

eiks ookki :)

Siebenbürgen - Plagued Be Thy Angel 9/10
Olis ihan helvetin hieno jos se nainen kuulostais hieman luonnollisemmalta niissä kohdissaan.. Joissain se kyllä on tosi hyvä, mutta välillä tuntuu että sen vokaaleita on ängetty sinne vaan koska se on bändissä.. Mutta se miesvokalistin ääni pelastaakin sitten kaiken.. Vitun hieno levy :)

Children Of Bodom - You´re Better Off Dead 10/10
*mosh* *mosh* *mosh*

Blind Guardian - Return Of The Elven Kings 2cd
Demons & Wizards - Live In Ballingen
Children Of Bodom - Bodom Night '99
Children Of Bodom - Japan On Air East 2001

Nuo tuli postissa tänään... turha odottaa arvosteluja :D