Viimeisin levyostoksesi?

Jees... nyt tuli todellisia helmiä..

Kaikki nää on Lp:tä..

Rotten Sound: Still Psycho MLP
Arvosana: 10++++++++++
AIVAN VITUN HYVÄ LEVY!!!! Jumalauta Rotisko on paras grindibändi mitä löytyy.. OSTAKAA TAI KUOLKAA!!!!

Rotten Sound: Seeds Of Hate/Mastic Scum: Crap MLP
Arvosana: Rotisko 10+++++++++, Mastic Scum 8+
Jälleen kerran Rotisko näyttää miten sitä grindiä väännetään. Mastic Scum on myös ihan hyvä, mutta kun toisella puolella on Rotiskoa, niin ei MS tunnu kovin kummoiselta..

Deranged: Deranged LP
Arvosana 9+
Hiton hyvää deathgrindiä.. Välillä toistaa hieman itseään, mutta kovaa tavaraa silti!
 
Zykli osta toi Suffocationin "Effigy of the Forgotten"...
Se on helvetin hyvä, siin levyl on Suffocationin parhaat örinä suoritukset,
se on vähän saman tyylistä ku Funeral inceptionissa se "God forbid, god forbidden" kohta,
mut viel parempaa... Musiikki toistaa vähä itteensä mut kuitenki helvetin kova

Siin on muute hemmetin hauskan näkönen bändi kuva (kunnon junttejä :D ),
ajattelin pistää sen tähän, mut kokeileppa huvikses mitä löytyy jos laitat yahoohon hakusanaks "Suffocation pics" :D
"Suffocation plastic fetish", "Plastic pag and suffocation", "Horsefucking squirt pussy fetish suffocation",
"Blow-job fetish suffocation" yms. :lol: Aika sairasta, suosittelen etenki Rappiolle :D :lol:
 
Vintersorg - Visions From The Spiral Generator (ensivaikutelma on ihan hyvä, vaikea sanoa vielä mitään muuta)

Meshuggah - Destroy Erase Improve (8½/10)

Kreator - Violent Revolution (Kreatorilta yllättävän hyvä paluu juurille 8½)
 
Isännälle Iron Maidenin Dance Of Death :rolleyes: ja "yhteiseksi iloksi" Klamydian Piikkinä Lihassa- Klamydia 15v. kokoelman tapainen, sekä liput Tampereen keikalle :)
 
Iron Maiden-Dance of Death
Iron Maiden-Live After Death '95 re-issue, usa-painos, virheetön.
Iron Maiden-Killers '95 re-issue, UK
Iron Maiden-Run to the Hills 2002
Iron Maiden-Wildest Dreams, +2, +3, DVD, ja "7 versiot :D


Tarot-Undead Son/Mama CDS
Viikate-Surut Pois ja Kukka Rintaan
 
~Rappion Lapsi~ said:
Pieni off-topic... Vittu että Hesalaisten levykaupat o perseestä! Kävin eilen tsekkaa keltasen ja spine... Ei prkl. Swampmusic !:headbang:

Haista vittu. Sä et vaa osaa kattoo hyllyjen väleistä :D

Ostin viikko sitte:
Necrophagia - Divine art of torture 8/10
Horror metallia vai mitä lienee. Ihan kova, yhest biisist tulee mieleen Satyriconin "Fuel for the hatred", se on kova biisi. Bassosta löytyy Iscariah Immortalista, kovalle se on miksattu, mut sehän on hyvä. Vittu mä täst jaksan selittää, ottakaa ite selvää :D

Sadus - Swallowed in black (vinyyli) 10/10 :headbang:
Täytyykö sanoa mitään, mä oon kumminki selittäny tääl aika paljo Saduksesta. Helvetin kova!
 
Sadus - Swallowed in black (vinyyli) 10/10 !!!:headbang:
Täytyykö sanoa mitään, mä oon kumminki selittäny tääl aika paljo Saduksesta. Helvetin kova!
Miste helvetistä aina lyödät noita Sadus levyjä...:bah:...Multa puuttuu vielä tuo Swallowed ja Illusions...Yhtään vinkkejä mistä niitä kannattaisi alkaa metsästämään:rolleyes:!:kickass:
 
No ostan ne Sadus levyt, sitten kun jostain halvalla löytyy...Cd-r:stä en ala mitään maksamaan, kun mulla on jo se Chronicles kokoelma...


No viimeisimmät hankinnat....

Watchtower - Control And Resistance....Loistavaa teknistä thrashiä 9+/10, Suosittelen kuitenkin ainoastaan, jos äärettömän ärsyttävät kimitys vokaalit ei haittaa...Muuten loistavaa.

Forbidden - Raw Evil Live EP...Forbiddennin ekalta levyltä 3 parasta biisiä ja Priestin (Victim Of Changes) coveri... Hyvä, mutta jokseenkin turha julkaisu...9/10
 
Mä en ainakaa oo maksanu mistään Saduksesta enempää ku 15€

Element of angerin (Limited edition CD) sain 15€:llä yhestä kaupasta tuol hesassa
Vision of miseryn (CD) ja Chemical Exposuren (CD) www.gemm.com n.15€/kpl
Swallowed in Blackin (vinyyli & CD-r) sielt imperiumista, yhteensä 20€...
Eli paljo noist tulee, jotain 60€, ei paha... Vois sen kokoelmanki ehkä ostaa, mut kyl se löytyy poltettuna (Iron maidenin "Invaders" koverin kanssa!)

Carcass - Wake up and smell the carcass (video): 9/10
Sisältää 5 enemmän tai vähemmän laadukasta musiikki videota, ja kaks puolen tunnin live keikkaa... Hemmetin kova, vaikka puolet musiikki viedoista on ihan anaalista, ja toisen keikan äänenlaatu on ihan vitusta... Carcass vaan on paras!!! ...Ainii joo, pitää viel siitä motkottaa et Mike Amott (Carcassin Sverige vahvistus) näyttää ihan idiootilta ku se hyppii siel lavalla sen toisen keikan aikana, mut ajatellaan positiivisesti et se on sentään vaan puolessa videon materiaalissa.

Cannibal Corpse - Live cannibalism (video): 8/10
Sisältää puolikkaan klubi keikan ja pikkusen jäsenten puhetta.
Muuten olis saatanan hyvä, mut biisi valinnat on huonoja. Kolmelt ekalta siinä ei oo mitään (joista löytyy ne parhaat biisit), ja sen syytä ne selittääki siinä viedolla, joku levy yhtiön paska homo systeemi. Ja lopuilta levyiltä on otettu paskat biisit, paitsi Bleeding levyltä löytyy pari (ja pelastaa videon). Bändi soittaa hyvin, mutta rumpalin tarkkuus on aika olematonta ja toisen kitaristin lava esiintyminen on aika aneemista (lava esiinymisellä tarkotan tukanheilutusta ym. :D ). Mutta ALEX WEBSTER !:headbang:
 
Sadus levyt on mulla maksanu...

Elements of Anger (limited e.)...8€ tai 10€
Chemical Exposure...6€
Chronicles of Chaos...11.90€

aika halvalla nuokin on tullut hankittua... :hotjump: