Niinhän se on aina. Kunhan tili ens viikolla tulee (tosin vain viikon sellainen), pitää pitkästä aikaa tilata kunnon kasa levyjä. Dargaardin ja DVKE:n uusia odotellessa.Zyklon said:Perkele... hirveä lista ostettavia..
Mul on ton Crownin ripp-off promo (5 biisistä 2 min)... Ei kolahda mulle.Zyklon said:Perkele... hirveä lista ostettavia.. Morbid Angel, Zyklon, Misery Index, Dying Fetus jne. jne.
Sit pian ilmestyvistä on pakko ostaa ainakin Deathchain, The Crown ja King Diamond..
Hiljaaa!!Zyklon said:HuooooRRRRRaaaaah!!!! The Crown on jumalabändi! Sen PITÄÄ kolahtaa kaikille
Ei vaan.. en oo tota uutta kuullu, mutta varmasti se on pirun hyvä. Varsinkin kun niillä on taas ainoa oikea The Crown-laulaja, eli Johan Lindstrand. Mutta ei kai se sulle Disa kolahda, kun oot tollanen runkkarihuora
Vitun homohuora, älä muistuta mua siitä tuplaversiosta... Rupee aina itkettäänZyklon said:Perkeleen espoon runkkari.. Johan Lindstrandin äänessä nimenomaan on munaa enemmän ku muilla yhteensä!
THE CROWN!!!!! !!
Mitäs mieltä Disa oot muuten tosta Hereticistä? Mun mielestä aivan perkeleen hyvä! En oo vielä ostanut, mutta kyllä mä sen tuplaversion ostan