Viimeisin levyostoksesi?

Deepred/Slugathor split 7"s (limited edition):
Suomalaista death metallia, mitäs muutakaan. Deepredin puoli on ihan jees (8/10), oma biisi on hemmetin kova (sanotukset on mahtavat) koveri taas on aika heikko, on muista nyt kenen biisin ne koveroi... Slugathorin puoli on helvetin hyvä! Oma biisi on mahtava, sit toisena biisinä on Blot Thrower koveri joka on myös hyvä... Deepred on nopeata death mättöä, Slugathor taas painottaa enemmän raskauteen ku nopeuteen...

Slugathor: fabric of the multiverse EP 7"s (limited edition)

Slugathor: delicacies of the cadaver EP 7"s (limited edition)
 
Meshuggah - Chaosphere :n tilasin tuossa joskus, kunhan saisi sen vain perille asti.. =( Oli ilmeisesti loppunu cdon:n varastosta tai jotai..

Joo ja sen Bestbreederin tilasin tuossa pari tuntia sitte. Tosin en oo varma onnistuiko se tilaus, mutta jos ei, niin uusi yritys myöhemmin varmaan tuo sitten tulosta.


edit: Lähestyvän tilipäivän kunniaksi piti tilata vielä uus Dimmu, uus Maideni, Mokoman "Kurimus" ja Klamydian "Piikkinä lihassa"
 
Sain nää synttärilahjaks äidiltä:
Ozzy Osbourne - The Essential
Don Johnsson Big Band - Breaking Daylight

Isältä toivoin Morbid angelin ja Six feet underin uutta. Saan ne käteen
perjantaina jos se ei päätä ostaa mulle jotain muuta (sitä en kyl ihmettelis)
 
Zyklon said:
Perkele... hirveä lista ostettavia..
Niinhän se on aina. Kunhan tili ens viikolla tulee (tosin vain viikon sellainen), pitää pitkästä aikaa tilata kunnon kasa levyjä. Dargaardin ja DVKE:n uusia odotellessa.
 
Zyklon said:
Perkele... hirveä lista ostettavia.. Morbid Angel, Zyklon, Misery Index, Dying Fetus jne. jne.

Sit pian ilmestyvistä on pakko ostaa ainakin Deathchain, The Crown ja King Diamond..
Mul on ton Crownin ripp-off promo (5 biisistä 2 min)... Ei kolahda mulle.

Sain isältä synttäri lahjaks:
Six feet under - Bringer of blood (+DVD)
Morbid angel - heretic: Tietysti osti mulle sen köihimmän version, eli ei oo edes bonus levyä... PRKL!
 
HuooooRRRRRaaaaah!!!! The Crown on jumalabändi! Sen PITÄÄ kolahtaa kaikille :D

Ei vaan.. en oo tota uutta kuullu, mutta varmasti se on pirun hyvä. Varsinkin kun niillä on taas ainoa oikea The Crown-laulaja, eli Johan Lindstrand. Mutta ei kai se sulle Disa kolahda, kun oot tollanen runkkarihuora :D :lol:
 
Arch Enemy - Wages of Sin 2cd
Battlelore - Sword's Song
Excessum - Soulsick & Mindraped (demo)
Finntroll - Jaktens Tid
Insomnium - In the Halls of Awaiting
Kalmah - They Will Return
Norther - Released (sinkku)
Warmen - Alone (sinkku)

Kaikki meni. Loppuvuos sitte näkkileipää. Vittu.
 
Zyklon said:
HuooooRRRRRaaaaah!!!! The Crown on jumalabändi! Sen PITÄÄ kolahtaa kaikille :D

Ei vaan.. en oo tota uutta kuullu, mutta varmasti se on pirun hyvä. Varsinkin kun niillä on taas ainoa oikea The Crown-laulaja, eli Johan Lindstrand. Mutta ei kai se sulle Disa kolahda, kun oot tollanen runkkarihuora :D :lol:
Hiljaaa!! :D

Kyl siin oli välil ihan kovia riffejä, mut muuten aika anaalista. Ei toi laulaja ollu mikään erikoinen, ei ollu oikee munaa siin laulussa. Chris Barnes sen olla pitää!! Mä oon tällänen runkkarihuora joka kuuntelee sukupuoli elimillään ja sen takii kolahtaa vaan Cannibal Corpse, Carcass ja Autopsy :D And that´s the way it should be!! "But if you're playing it (death metal), shall we say, from your happy place, otherwise known as genitals, then you're in the place because that's where it comes from."-Chris Reifert
 
Perkeleen espoon runkkari.. Johan Lindstrandin äänessä nimenomaan on munaa enemmän ku muilla yhteensä! :D

THE CROWN!!!!! :headbang:

Mitäs mieltä Disa oot muuten tosta Hereticistä? Mun mielestä aivan perkeleen hyvä! En oo vielä ostanut, mutta kyllä mä sen tuplaversion ostan :D
 
Zyklon said:
Perkeleen espoon runkkari.. Johan Lindstrandin äänessä nimenomaan on munaa enemmän ku muilla yhteensä! :D

THE CROWN!!!!! !!:headbang:

Mitäs mieltä Disa oot muuten tosta Hereticistä? Mun mielestä aivan perkeleen hyvä! En oo vielä ostanut, mutta kyllä mä sen tuplaversion ostan :D
Vitun homohuora, älä muistuta mua siitä tuplaversiosta... Rupee aina itkettään :D
Hemmetin kova... Morbid angel laatua, kylhän siin jotain pikkuvikoja löytyis jos haluais ettiä. Mutta minä en eti! Osta!!!!

Muute kumpi noist Hate Eternalin levyistä on sun mielestä parempi? Sulhan kai ne kummatki on... Ajattelin et vois ainaki toisen ostaa pois jostain levy kaupasta pilaantumasta.

edit: Muute ootteko te saanu sen demon valmiiks?
Rappio: Espoon "bay area" is the one!!! !:headbang:
 
Aerosmith - Just Push Play
Behemoth - Thelema.6
CKY - Volume 1
Evemaster - Wither
Stone - No Anaesthesia!
Stone - s/t