Viimeisin levyostoksesi?

Zyklon said:
Hmm.. perkele nyt on itelläkin vähän sellanen kutina perseessä että pitäs osta iso läjä levylä.. pitääkin alkaa penkomaan levylistoja.

Vittu kun tuota Originia ei meinaa löytyä mistään sitten millään.. PERRRKELE!!!!

Osta Swampista (www.swampmusic.com) Saduksen "Chronicles of Chaos"!!!
Kokoelma 70min Sadusta... Pakko ostos :headbang: :headbang:
Demonic voi myös varmaan suositella...
 
Strapping Young Lad - SYL (Aluksi oli kyllä aika paha pettymys, mutta parin päivän intensiivisen kuuntelun jälkeen alko jo vaikuttaa melko lupaavalta==> Loistava levy:hotjump: )

Sadus - Cronicles of Chaos,pitäs tulla tässä viikon sisällä...ja olen täysin varma että se on loistava (tilasin levykauppa Äxästä...)


"SYL is a musical chainsaw mechanism, poignant, angry and brutal!"
- Ali, The Metallian
 
No hain Sadus: Cronicles of Chaosen tänään, yksinkertaisesti loistava levy! :headbang: Suosittelen kaikille Thrash metallista pitäville!
Se maksoi levykauppa Äx:ssä vain 11.90e, Swampissa sen hinta olis ollut 17.90e.

Devin Townsent: Terria:n (Special edition) ostin kaverilta (5e!). Se kun näköjään pitää enemmän SYL:in tuotannosta. Terria on taattua Devin Townsend laatua...eipä siitä sen enempää.
 
No Elements on tavallaan kypsempi (hitaampi) kuin ne muut, eikä se kyllä minullakaan heti iskeny. Mutta pienen totutteleun jälkeen.... :worship:rock:

Kirjastosta hain tuo Hate crew deathrollin tänään, ja onhan se aika lässytys kamaa...(ottaen huomioon että olen koko viime viikon kuunnellut Sadus, SYL, yms. "rankempaa musiikkia" ) No ensi vaikutelma kuitenkin on PETTYMYS. Pitäänee kuunnella vielä ainakin pari kertaa ennen kuin julkaisen lopullisen tuomion. Ja jos en pidä niin en ainakaan tule tänne sitä enempää haukkumaan, kun siitä tuskin on mitään hyötyä kenelleekään.
 
Demonic said:
No Elements on tavallaan kypsempi (hitaampi) kuin ne muut, eikä se kyllä minullakaan heti iskeny. Mutta pienen totutteleun jälkeen.... :worship:rock:
Joo oon huomannu et sitä pitää vähä kuunnella enne ku kolahtaa kunnolla, esim. Agression kuulosti ekal kuuntelu kerralla ihan o.k:ltä, tokalla helvetin hyvält... Kyl ne jotku muutki alkaa jo kuulostaa kovilta... Mut kyl mä niistä kolmesta ekasta levystä tykkään enemmän (ainaki toistaseks), pettymys Elements ei kyl oo... Sadus vaan on saatanan hyvä :headbang:
 
Moonsorrow - Kivenkantaja :headbang:
Viikinki metalli bändi tuli ja teki uuden levyn (ja mä ostin sen). Täs on paljo enemmän puhdasta laulua (jonka laulaa Trollhron) ja kuoroa ku edellisessä. Pitää varmaa harjotella ne kuoro osuudet ulkoo Tuska festarii varten nii päässe vähä lauleskelee :D Kyl mä kuitenki tykkään enemmän siitä Voimasta ja Kunniasta levystä, mut kyl tää on hyvä. Suden unen tää kyl voittaa. Tän kannataa ostaa jos tykkää bändin edellisisestä levystä... Nii ja tää on myös hitaampi levy ku edellinen...
 
Cradle Of Filth - Se uus single DVD jonka nimee en muista... Kerkesin äkkiä kattoo läpi, paha antaa mitää arvosanaa, mutta oli kyllä hemmetin hyvä vähintäänkin :)


toinen.. Cradle Of Filth - Damnation And a Day
Tätäkään en o vie kerenny kuuntelee.
 
Suffocation - Breeding the spawn:
Eipä voi sanoa muuta ku et meni 13€ melkee kankkulan kaivoon.
Suffocation on tosi hyvä bändi, mut tää levy on kyl aika heikko esitys.
Soundi on tosi tunkkanen (huonolla tavalla) kaikki soitimet kovalla, mut mikään
ei kuulu siit sekamelskasta ku laulu, joka ei ees ole tällä levyllä nii hyvä ku muilla.
Mistään ei saa juuri mitään selvää ja biisit sävellyksinäki kuulostaa aika samalta.
Suosittelen niille jotka tykkää death metallista matalalla korinalla et ostaa Suffocationin levyjä, mut ei tätä.
Hyvä ostos olis esim: Effigy of the Forgotten tai Despise the Sun (lyhyys tässä miinuksena)

NP: Suffocation - Despise the Sun :headbang:
 
Iron Maiden - Fear Of The Dark (En vielä ole kuunnellut sitä putkeen).

Huomio tamperelaiset Iron Maiden-diggarit:

Anttila myy Iron Maidenin levyjä alle kymmenellä eurolla ja vielä kai
tarjous on voimassa muutaman päivän, eli IM-diggarit sinne! :)
 
Motörhead - Ace of Spades

Anttilassa se oli jossain tarjouksessa, maksoi vain 2€. No arvostelu on varmaan melko turhaa tämän levyn kohdalla.
 
JEEEESSS!!! Löytyhän tää perkele..

Eli:

Origin: Informis Infinitas Inhumanitas
Arvosana: 10!!!!!
Aivan PERKELEEN KOVAA MÄTTÖÄ!!! Saatana tästä ei voi enää brutaali death metal paljon paremmaksi mennä! Aivan vitun hyvä.. ja rumpalikin kun sattuu olemaan yksi parhaista, niin kaikki mättää kunnolla turpaan! PERKELE! :headbang:

Sit ostin kaks muutakin..

Behemoth: Satanica
Arvosana 8.5
Hiton hyvä levy.. Ei kuitenkaan niin hyvä kuin odotin kuulemieni biisien perusteella, joten ei siksi irronnut kiitettävää numeroksi. Biiseissä tosi hauskoja kikkoja, mutta välillä meinaa mennä vähän laimeaksi. Kuitenkin paras Behemoth mitä oon kokonaan kuullut..

Funeris Nocturnum: From The Aspect Of Darkly Illuminated
Arvosana: 8+
Hyvä levy. Muutamia loistavia biisejä, mutta osa biiseistä sortuu toistamaan samoja juttuja hieman liikaa.. biisit kuten Lucid Dreaming Of Withering Lifeforce ja I Abhor Thee kuitenkin on niin pirun kovia parin muun biisin kanssa, että kyllä tämä hyvä ostos oli. Hintakin oli vain 13 euroa..
 
Klamydian Seokset-ep. Bodomin versio Latomerestä on aivan loistava! Ja Kotipelto ei todellakaan osaa laulaa suomeks...
rolleyes.gif