Viimeisin levyostoksesi?

Hähää, ollaan hulluja... Serkku polttaa ton mulle (jos et lukenu aikasempii posteja)...

En muute ostakkaa 8-raiturii, koska se on liian kallis.
Samalla hinnalla pääsee monta kertaa munkan MD studioon joka on ihan kelvollinen...
Nyt ku on rahaa mille ei oo käyttöö meen Tuskaan ja ostan levyjä :D
 
No niin...tuli ostettua pari (vähän) käytettyä levyä...

Dark Angel - Decade of Chaos (best of) 3e. Ihan hyvää tyylin sadus, exodus, slayer...No soundit ei ole mitkään erikoiset...mutta eipä se kuuntelua niin haittaa, ainakaan pienen totuttelun jälkeen. 9+/10! Gene Hoglan
headbob.gif


Annihilator - Alice in Hell 5e. Legenda ...10-/10

Obituary - Cause of Death...5e...Kunnon death metallia...9½/10, toissa talvena joku pölli minulta tämän levyn, vihdoin sen sai hankittua kohtuu hintaan takaisin.


Destruction - Mad Butcher/Eternal Devastation 3e 8-/10

ja pari uudenpaa...

Overkill - Wrecking Everything (Live DvD)...Loistava parin tunnin (24biisin) live, ja toinenkin levy (99min) on hyvä...Toimii hyvin malli esimerkkinä siitä minkälainen loistavan live dvd:n tulisi olla...Jos jotain olisi toivonut lisää, niin musiikkivideoita. 10/10

Devin Townsend - Accelerated Evolution Ostin joskus pari kk. sitten Loistava 9½/10
 
Demonic said:
Dark Angel - Decade of Chaos (best of) 3e. Ihan hyvää tyylin sadus, exodus, slayer...No soundit ei ole mitkään erikoiset...mutta eipä se kuuntelua niin haittaa, ainakaan pienen totuttelun jälkeen. 9+/10! Gene Hoglan
headbob.gif
Mä lainasin ton kirjastosta vuos sitte... Ne vanhimmat biisit oli ihan kovii, mut ne muut biisit oli aika perseestä, varsinki se kuka niissä laulo... Hoglan rummutti kyl hyvin.


Cynic - Focus: 8/10

Tää on tämmönen taiteilija levy... Pari jäsentä löytyy jotka soitti Deathin Human levyllä,
Sean Reinert (kikkailee hyvin) ja Paul Masvidal Hienosti soittaa hevin, jazz fuusiota.
On sellanen levy joka kestää kolahtaa, mut mulle ei sitte kuitenkaa kovaa ees kolahtanu...
Kuitenki ihan hyvä levy...
 
Blood fiend ostit Cynicin..Sille kannattaa antaa pari (kymmentä) kuuntelukertaa ennen kuin se aukeaa oikein kunnolla...Focus on sellanen levy, että suurinpiirtein joka kuuntelu kerralla siitä löytää jotain uutta.
bowdown.gif
No Cynic ei kuitenkaan varmasti ole kaikkien makuun...


No vime kerralla unohtu:

Ruttolapset - Vala 8-9/10
headbob.gif
Kavereiden bändi, periaatteessa kunnon suomalaista death metallia...Sounditkin on jo huomattavasti kehittynyt edellisestä tuotoksesta http://www.ruttolapset.cjb.net .Kannattaa käydä tuolla sivulla, siellä on myös 2 biisiä Valalta.
 
Joo kyl mä huomasin et sitä Cyniciä pitää kuunnella et aukee...
Jotain siin kuitenki on ettei se ollu iha mulle tehty, mut kyl se kova on...

Pitäis varmaa kuunnella joskus tota Ruttolapsus bändiä,
mut ei oo osunu konetta millä vois kuunnella oikeeseen aikaan
 
Tarkotus oli ostaa Edguyn live, mutta jostain kumman syystä sitä ei oltu vielä tänään kauppoihin saatu...
rolleyes.gif

No, isännälle sitten tuli ostettua Maidenin Visions Of The Beast DVD ja kovasti tuntu tykkäävän, mun mielipiteen kys. bändistä taitaa jo aika moni täällä tietääkin
yuck.gif
 
Punapiraija said:
Eilen ostettua:
Metallica - St. Anger

Onko toi mistään kotoisin? (paitsi USAsta :lol: )

Jos kaikki matsku on samaa tasoa kuin nimikkobiisi, niin en ainakaan aio ostaa tuota. Korkeintaan voisin polttaa sen itelle, jos joku hullu tuttavani sen ostaa.
 
Kävin eilen vähä ostoksilla, mietin Metallicanki ostamista (ostan varmaa jostai 10€:llä käytettynä).
En oo näitä kauheesti kerenny kuuntelee et toi arvostelu on vähä nii ja näin

Firebird - Firebird: 9-/10
Rokkia perkele. Carcaksen kitaristin rokki bändi. Hemmetin kova.

Bolt Thrower - The 4th Crusade: 9-/10
Just kova death metal levy, vähä itseensä toistava mut kova. Tulee mieleen toi Amorphiksen eka levy (karelian isthmus)... Tän levyn kansi kuva (joka on maalannu Delacroix vuonna 1840) löytyy muute mun historian kirjasta :). Se kuva kertoo ristiretkeläisten tulosta Konstantinopoliin.
 
Extendar said:
Onko toi mistään kotoisin? (paitsi USAsta :lol: )

Jos kaikki matsku on samaa tasoa kuin nimikkobiisi, niin en ainakaan aio ostaa tuota. Korkeintaan voisin polttaa sen itelle, jos joku hullu tuttavani sen ostaa.

No niin, kaksi kaveriani olivat ostaneet kyseisen albumin. En ole vielä päässyt kuuntelemaan, mutta ajattelin sen polttaa itselleni kunhan tilaisuuden saan.