Viimeisin levyostoksesi?

After Foreverin Decipher oli viimeisin ostamani levy itselle. Erittäin hyvä levy kyllä mielestäni. Joululahjaksi ostin Opethin Blackwater parkin eräälle tärkeälle immeiselle, sitä en niinkään ole itse päässyt kuuntelemaan..
 
Malevolent creation - Retribution :headbang:

Vahdoin Cannibal Corpsen "the Bleeding":ing tohon "Gallery of Suicide":en kun huomasin et se oli se sensuroitu versio. Sen vaihto mulle Amorphiksen Esa Holopaisen näkönen äijä, Graveheartin mukaan se on Holopainen, vähä mä oon fame! :D
 
Mä oon monesti kun se on antanu vaihtorahaa niin vahingos koskenu sen käteen. Vähän mäkin oon fame:D
 
Master-...And The Seventh Day God Created...Master. Tai jotain sinnepäin, ei jaksanut paljon innostaa. Niin ja ostakaa Diablon Eternium vaikka ihan muuten vaan. Siinä on kuulemma suojauskin hehhe. Vaikka mitäpä sitä nykyään kukaan mitään levyjä ostaa.
 
Napalm Death - Harmony Corruption ja Mentally Murdered
Napalm deathin kovimpia, Scumin ja From Enslavement to Obliterationin lisäksi. Harmony Corruption on ihan pakko ostos ja sen lisäksi vielä Scum tai tuo edellä mainittu F.E.T.O.

Obituary - Dead (Live levy)
Suosittelen, hemmetin kova bändi. Ostakaa tämä tai Cause of Death. Tai ostakaa kaikki!

Abhorrence - Kaveri poltti niitten Ep:n ja Demon. Löytyy täältä: www.timetombs.net/abhorrence Suosittelen, old school death metal, vanhan Amorphiksen kuulosta (kitarassa Tomi Koivusaari). Ihan laillisesti Mp3:set jaossa!
 
Moonsorrow - Tämä Ikuinen Talvi
Arch Enemy - Anthems of Rebellion
At The Gates - Slaughter of the Soul
Norther - Spreading Death CDS

Rok.
 
Morbid Angel - Altars of Madness (loistava!).
Kasetti kopiolla alkoi ikä painaa, joten piti tää ostaa.

Monstrocity - Rise to Power
Julkastiin varmaan jo joskus syksyllä ja nyt vasta löyty kaupasta, huh huh.
Diagnoosi: Tällä hetkellä levy kuulostaa ihan kelvolliselta, mut ei kauheen erikoiselta.