Vituttaako..?

Se vituttaa, että Hellsingin hevibaarit kuolee yksitellen pois. Roadhousesta tuli Satumaa-karaokebaari ja Massen tilalle nousi humppahelvetti :yuk: . Mutta onhan meillä vielä Corner ja Kantis...Lisää vituttaa, että kohtuullisen näköiset, vapaat pitkätukkamiehet on kadonneet jonnekin avaruuteen ja jatkuvasti joutuu vain ja ainoastaan siilitukkien pokausyritysten kohteeksi myös hevipaikoissa :erk:
Positiivista on lähestyvä Tuska ja Nummirock sekä sunnuntain Helloweenin keikka, joten väliäkö niillä miehillä sitten? :headbang:
 
juoppo said:
njuu...kyllä sitä vähän vituttaa, mut ei paljoa...kerroin eräälle muijalle miten kaunis hän on,se ei uskonut,sitte seuraavassa textviestiessä Lainasin HIMiä [why in the fuck i do things like that] juu'u tuli vastaus...:"mä en voi muuta sanoo ku vedä kätees,mist oot muute saanu mun numeron..." tuo vituttaa...hätäilin vittu liikaa ja siihen ehkä meni mahollisuudet :erk: :dopey:

Jos muija noin ikävästi suhtautui, niin kannattaako tuommoisen perään haikailla??? Muista sanonta kaloista ja merestä ;)
 
~MarttiPrkl said:
Onko mua kusetettu vai soittaako ne sekä sunnuntaina että lauantaina? Lauantaina ainakin mä olen menos.
Niin siis Helloween on lauantaina Tampereella ja sunnuntaina Helsingissä ;)
 
~MarttiPrkl said:
Onko mua kusetettu vai soittaako ne sekä sunnuntaina että lauantaina? Lauantaina ainakin mä olen menos.

EDIT:



Ne nyt jäi viimekskin vähän puolitiehen... :lol:

Siis sunnuntaina Tavastian keikalle. Maanantai-aamu töissä voi olla HIUKAN nihkeä :puke:
 
No jotain tämmöstä ajoin takaa... Vituttaa, vitun huono olo. Toivottavasti en tuu kipeeks huomiseks. Ei vaa, se on varma et viinaa vedän vaikka koomassa, kyl tätä on odotettu.
 
Ei vituta, ei vieläkään.
Täytin 17 (teini parhaassa iässään :Smug: )
-> lahjaksi kunnon maalausvehkeet ja Once.
 
Kyllä vituttaa. Ukko on töissä ja minä vietän syntymäpäivän yksinäni kotona. Hyvä meininki. Sainpahan ainakin aimo liudan AC/DC:n levyjä lahjaksi.
 
Kyllä vituttaa... Tarvii vissiin mennä kinuaan lisää lainaa, että saadaan keittiöremppa tehtyä :yell: Astianpesukone sano sopimuksensa irti ja kun isäntä rupes sitä tutkiin, niin hajospa osa lattiastakin :rolleyes: Nyt siis pitäis saada uus kone, lattia, hella ja kai sitä vois uudet kaapitkin laittaa samalla...
Samaan rahaan vois teettää kylppärirempan ja uus sohvakalustokin pitää hommata, kun meidän vanha rouva meni mielenosotuksellisesti kuseen meidän nahkasohvalle, kun oltiin Ruåttissa. On se vaan kiva toi kissankusen haju, kun sitä ei saa pois millään...
 
vituttaa noi perkuleen hopparit käy vittuilee ja lesoomaan koko ajan KIRJAIMELLISESTI! joku niistä saa vielä kuonoonsa kohta.
 
nojoo, kyllähän nuo hopparit ärsyttäviä ovat, muttamekin varmasti olemme heidän mielestä ;) itseäni vituttaa naisasiat jotka junnaavat vaan paikallaan...katseiden vaihtelua, mutta ei äksöniä....wattu

edit:mitähän täsä pitäs tehdä...*menee saunantaakse ampumaan itsensä*
viddu naiset sotkee aina kaiken :D
 
TokkSikk said:
VITUN HUONO! ootko joku saatanan somali?!
En ole somali Hahahaha :D
ja laitoin ton ihan läpällä kaikkea ei tarvitse ottaa todesta! :cool:
JA oot sie joku Vitun paskapää rasisti!?!??
 
TokkSikk said:
voivitunperkele ja mähän otan todesta tarvii tai ei!! täältä tullaan Venäjä vaikka ilman viisumia!
no mene sinne venäjän kylmyyteen vähän jäähdyttelee :wave: