Vituttaako..?

nonytmullevoitaasvittuillaihanvapaastikaikkivitunvittuilijat!! olin kokonaista 3 (kolme) päivää ilman alkoholia ja kyllä alkoi wituttamaan, mutta kun tartuin KARHUA käpälästä oli heti niin helwetin jowiaali tunnelma ja kaikki naiset mettemannosia ja tuota..,
 
brokenWings said:
meni kisat niin saatanan penkin alle että huhhuh... ei helevetti.. tästä ei enää paljon huonommin voi meikäläisen kohdalla mennä.. :rolleyes:
Mitkä kisat?
 
ja se alko niiiiin hyvin se meiän suoritus, et jos vaan olisin saanu sen menee loppuun asti niin hyvin, ni oltas voitettu koko paska ja meiän joukkue olis saanu pronssia ellei jopa hopeeta... hmph
 
Kyllä vituttaa.. Hyvinkin paljon kun tuo perkeleen rippikoulu pitäisi käydä koska äiti nyt niin haluua. Ja paskat. Mutta se ei ole se ongelma vaan se että haluan juuri mennä Ähtärin Honkiniemeen! Honkiniemi Huomenna se uhkas käydä viemässä sen lapun eikä se vitun Huora Tarja Autio Seinäjoen seurakunnasta vastaa vittu puhelimeen että voisin kysyä miten päästä sinne kun se on mahdollista. Varmaankin kattoo puhelintansa sanoen: "Mikä paska tää oon, jaa mää oon varmaankin apina!" Jaa mitäköhän tästä tulee en halua minkään malmin seurakunnan rippejä käydä.. :rolleyes: Siis vittu on monia muitakin asioita joista murehtia ja paljon pahempia ja tätäkään en kertonut enkä kokonaan sillä en jaksa täyttää kokovitun sivua ja minulla on kyllä syy miksi mennä Honkiniemeen!

Varmaankin ihmettelette että mitä vittua.
 
min en käynyt rippikoulua... en itse asiassa ehtinyt sinä vuonna kun piti mennä ja seuraavana vuonna yrittivät vanhempani minua sellaiseen vielä tyrkätä, mut en menny kuitenkaan.
ja yhä edelleen asiasta saan kuulla, koska olen kolmesta lapsesta ainoa joka ei ole rippikoulua käynyt..