why is everyone here such a sorry little bitch?

henrikmain said:
You're not Norwegian. Eller hva? Hva er det jeg sier nå? Kan du muligens oversette dette uten å bruke et eller annet løk oversettelses-program på "verdensveven"? Jeg tviler, jeg må innrømme det uten å mukke. Hvis du faktisk ER norsk, har du i hvertfall en utrolig god kjennskap til engelsk slang, og skal ha usannsynlig mye verbale blomster/credit av meg for det :)
Bump. If he were Norwegian he wouldn't know about Thanksgiving, and he wouldn't have "Warrel Dane's son" as his sig. You can also tell by some of the slang he uses that he is American.

Life Sucks said:
Bump. If he were Norwegian he wouldn't know about Thanksgiving, and he wouldn't have "Warrel Dane's son" as his sig. You can also tell by some of the slang he uses that he is American.

Indeed, my thoughts exactly. On behalf of Norway, thanks for the positive comments about our fine language, by the way :)

henrikmain said:
Eller hva? Hva er det jeg sier nå? Kan du muligens oversette dette uten å bruke et eller annet løk oversettelses-program på "verdensveven"? Jeg tviler, jeg må innrømme det uten å mukke. Hvis du faktisk ER norsk, har du i hvertfall en utrolig god kjennskap til engelsk slang, og skal ha usannsynlig mye verbale blomster/credit av meg for det :)
Jeg skjønner alt du skriver. Nesten. :)

henrikmain said:
Haha! Så bra. Kan du norsk, eller bruker du oversettelsesprogram? Imponerende, hvertfall :Spin:
Jag kan lite svenska och då är det ganska lätt att förstå norska. En av mina bästa kompisar är norsk också. :)

henrikmain said:
You're not Norwegian. Eller hva? Hva er det jeg sier nå? Kan du muligens oversette dette uten å bruke et eller annet løk oversettelses-program på "verdensveven"? Jeg tviler, jeg må innrømme det uten å mukke. Hvis du faktisk ER norsk, har du i hvertfall en utrolig god kjennskap til engelsk slang, og skal ha usannsynlig mye verbale blomster/credit av meg for det :)
You just TOTALLY Pwn3d him. Excellent work, my Norwegian Amigo. ;)

AllWithinMyMonster said:
just wondering? why is this forum of 101 virgins always so fucking angry? you beaches need to take a fucking chill pill and relax. when you get rid of all your teen angst and get a decent haircut.. you may be somewhat appealing to the opposite sex. not by much. but maybe a slight bit. dont hate me cus im fucking beautiful

This had to be the first thread i read after 2 months of leave :)