You're better off dead

Originally posted by Villilapsi
Niin just, kyllä siä ihan suomee... Ulkomaisten bändien haastikset on kyl englanniks... Mutta disaster, eikö tullut mieleesi että jos olit taas ottanut jotain kaakaota vahvempaa sinä iltana, niin että kuulit suomenkielen ruotsina? :D

hmm... en oo varma :lol:
...vittuku pitäis opetella käyttää tota radiota... siis kunnolla

Originally posted by warman
hyvä hatebreeder. puhu suomea/normaalien ihmisten kieltä.

hyvä warman :lol:
 
warman on oikein urakalla alkanu huolehtimaan meidän kirjotuksesta... vaatii yhdys sanojen kirjottamista oikein ja haluaa myöskin vaalia suomenkieltä... hmm... seuraavaksi isot kirjaimet, pilkut ja verbin passiivimuodon oikeaoppinen käyttö...

Niin mikä tän threadin aihe olikaan? :lol:
 
Disasterpeace: et ole ollu missään pöllyissä vaikka olet ruotsia kuullukki. Olen kuullu että jollaki ruottin kanavalla pyörii joku metalliohjelma. Jonka kielenä tietysti ruotsi :) En muista kanavan enkä ohjelman nimeä enkä myöskään ajankohtaa mutta kyllä sieltä joskus sellanen tulee. Mutta jos olet Radio Mafian Metalliliittoa kuunnella ja siellä on puhuttu ruottia niin sitte yhdyn tuohon kaakoata vahvempaa väitteeseen :D
 
Originally posted by ~Casse~
Disasterpeace: et ole ollu missään pöllyissä vaikka olet ruotsia kuullukki. Olen kuullu että jollaki ruottin kanavalla pyörii joku metalliohjelma. Jonka kielenä tietysti ruotsi :) En muista kanavan enkä ohjelman nimeä enkä myöskään ajankohtaa mutta kyllä sieltä joskus sellanen tulee. Mutta jos olet Radio Mafian Metalliliittoa kuunnella ja siellä on puhuttu ruottia niin sitte yhdyn tuohon kaakoata vahvempaa väitteeseen :D

no sit se on toi toinen (ruotsalainen metalli ohjelma)... olin silloi selvinpäin...

Originally posted by warman
vittu LOL on niin paska "sana" että se pitäs kieltää lailla. ei voi käyttää vaikka :lol:ia?

se on ärsyttävää ku jotku käyttää tota "LOL"ia puhekielessä...
"hei vähä lol" jne... mut kyl se on mun mielest o.k. jos täällä käyttää sitä näin :lol: mä ainaki käytän
 
Vittu mua ärsyttää se lol jo täällä, mutta että puhekielessä??? Herranjestas... :lol: Jos joku mun kuullen käyttää tota sanaa puhuessaan, niin mä kyllä lyön turpiin sitä tyyppiä alta aikayksikön... :lol:
 
Tuli muuten You´re better off dead ja Somebody put something in my drink eilen Radio Keskisuomen Heviviisarissa... Perkeleen hyviä molemmat! Jotain hyvää joskus Heviviisaristakin...
 
eipä ollu raposen kuulosta. osia tuli ja meni ilman "punasta lankaa". sitten soolot oli paskoja ja muutenki biisi oli turhan sekava. sitten se kuoropaska kertsissä - HYI SAATANA!

varsinki Laihon soolo oli odotettua huonompi.