You're better off dead

ei se kansi ruma oo... se on sellane jänskä.. sitä pitää kattoo kauan et sen tajuu...:)

ja asiasta kuudenteen... mulla on toi piisi levyllä... siinä on noi kannetkin...:) sain yheltä iskän tutulta joka on mafiassa töissä...:)
 
Originally posted by BurningAngel
ei se kansi ruma oo... se on sellane jänskä.. sitä pitää kattoo kauan et sen tajuu...:)

Ja lässyn lässyn... Kansi on ruma, vaikka sitä tapittas miten. Ei se silti ole rumin kansi johon olen törmännyt. Eipä kyllä silti tule äkikseltään mitään esimerkkiä mieleen. Ja nyt siis puhun metallibändien levyjen kansista, paska levyistä varmasti löytyisi enemmän kuin tarpeeksi esimerkkejä rumista kansista.
 
joooooo... mä tuun n. klo 10.30 sinne... ja voin olla vaikka koko päivän...:lol: heh.. noo...en ehkä kuiteskaa...
 
Originally posted by ~Rappion Lapsi~
Jees jees, kaikki Swamppii huomenna.. pitäs mennä samaan aikaan ja sanoo kassalle "sata kappaletta bodomin uusinta" :D
Joo swamppiin kyllä. Mutta ostoskoriin tulee kyllä ekana uusi Kotiteollisuus-ep... Nooh, eiköhän se botomikin tule ostettua samalla kertaa, vaikka se biisi onkin aika huono ja kannet helvetistä.
 
iha kova on biisi... ei kyl hirveesti kuulosta "vanhalt" bodomilta...
plagiointii kyl löytyy kertosäkeessä, joka ärsyttää välillä... se kertosäkeen leadi kuulostaa iha dimmu burgerin ton "enthrone darkness triumphantin" 2 tai 3 biisin yhtä kohtaa...
mun mielestä se ekan versen jälkeen se jänskä kohta on iha helvetin kova/hauska :) koveriki on hyvä...