Zombies?!

deadalive5.jpg

157362408X.01._SL110_SCTZZZZZZZ_.jpg

Du har ju för goa "siggar", avatarer och nu detta.:lol: Nu när jag har smickrat dig lite, så kan du väl tala om vad en "groam" är? Kan ju inte direkt påstå att jag hittar det i mitt lexikon.:)

hmmm, det finns väl nån vag betydelse för det nånstans, men det betyder faktiskt inget. är bara underbart att uttala :)

This morning I had a dream that I was invading Iran to rescue the British hostages, I had to fight my way into a labyrinth filled with zombies with machine guns... I blasted about a half dozen going down structural supports into this cavern of some sort before some guy called me just to tell me he couldn't pay the $80 he owed me. :mad:

This morning I had a dream that I was invading Iran to rescue the British hostages, I had to fight my way into a labyrinth filled with zombies with machine guns... I blasted about a half dozen going down structural supports into this cavern of some sort before some guy called me just to tell me he couldn't pay the $80 he owed me. :mad:

yeah i hate it when you're havin an awesome dream and you get woken up. Last night i had a dream involving farscape characters. god i'm a geek.

hmmm, det finns väl nån vag betydelse för det nånstans, men det betyder faktiskt inget. är bara underbart att uttala :)

Aha, då kan man alltså tolka det som att mästerverket är ditt! I så fall vill jag ha mer Karmicalster på - TV - nu! :goggly: