Zyklonille ja kaikille muille paskan jauhajille

Hepatiitti on muuten oikeassa tuossa 69-hommassa, niin se Martti sano jossaki "mistä nickisi tulee"-ketjussa.
Piti laittaa tämä erikseen, että sai 666 täyteen, hah. Nyt voi hyvillä mielin lähteä v-lopun viettoon.
Hei, hei, lapset, pitäkää itsenne kännissä ja muistakaa käyttää kondomia.;)

No mäpä kerron teille jotain :D

Kerran kun seurustelin yhen muijan kanssa niihin aikoihin kun täälä oli vie Ezboard, niin se selitti mulle pitkät pötköt jotai juttua, ja mä en kuunnellu yhtää mitä se sano.. Sitten se kysy jotai, ja mitään ajattelematta vastasin "kuusysi" ja se alko huutaa että "mikä saatanan kuusysi? voi vitun pervo" ja alko pieksee mua ja mä vaan nauroin :lol:
Sitten eksyin tänne bodomin boardille ja täälä oli joku juttu johon oli pakko kommentoida jotai ja piti äkkiä keksiä nimimerkki ni laitoin luonnollisesti oman nimeni ja piti keksiä jotai siihen perään, niin jälleen mun mielessä pyöri kuuysi ( :lol: ) ja laitoin siihen että kuusysi :)

Vittu mä oon kyllä yks Wagner.

Perrrrkele.. tää vitun Ultimate Metal ei oo toiminu koko päivänä.. taas on tullu 1349871240 viestiä jotka on lukematta ku perjantai ja lauantai meni vähän muihin puuhin kun koneella istumiseen..