Zyklonille ja kaikille muille paskan jauhajille

Originally posted by ~Rappion Lapsi~
No mäpä kerron teille jotain :D

Kerran kun seurustelin yhen muijan kanssa niihin aikoihin kun täälä oli vie Ezboard, niin se selitti mulle pitkät pötköt jotai juttua, ja mä en kuunnellu yhtää mitä se sano.. Sitten se kysy jotai, ja mitään ajattelematta vastasin -- >"kuusysi"< ja se alko huutaa...

:heh:

Pitääkä mun selitttä teille? Okei, te voititte.:worship:

Tuo "kuusysi" vaan nauratti, kun olen käynyt eräässä baarissa juomassa kokokolaa, ja samalla kuulin, kun joku äijä kuiskasi jollekin ämmälle "Vedetääks kuusysii kotona?". :yuk:

Originally posted by Punapiraija
Eikä ole.

Miten niin ei?
Tuon minun selitykseni pystyi muodostamaan jutuistasi, sinä käskit käyttää aivoja, että muut älyäisivät jonkin jutun, jonka vain sinä olet kuullut. Sekö on sinun käsityksesi loogisesta?

"Miten niin ei?
Tuon minun selitykseni pystyi muodostamaan jutuistasi, sinä käskit käyttää aivoja, että muut älyäisivät jonkin jutun, jonka vain sinä olet kuullut. Sekö on sinun käsityksesi loogisesta?"

Äijä ilmeisesti edelleenki kännissä ku on kova meno taas pääl :D
Toi oli kyl mun mielest iha loogisesti sanottu... Älä hermostu Punapiraija :D tälläst se välil on

Originally posted by disasterpeace
"Miten niin ei?
Tuon minun selitykseni pystyi muodostamaan jutuistasi, sinä käskit käyttää aivoja, että muut älyäisivät jonkin jutun, jonka vain sinä olet kuullut. Sekö on sinun käsityksesi loogisesta?"

Äijä ilmeisesti edelleenki kännissä ku on kova meno taas pääl :D
Toi oli kyl mun mielest iha loogisesti sanottu... Älä hermostu Punapiraija :D tälläst se välil on
En hermostu...

(Ja kaiken kunniaksi, viestimääräni nousi kivasti!:D )

Originally posted by disasterpeace
[BÄijä ilmeisesti edelleenki kännissä ku on kova meno taas pääl :D
[/B]
Sanotaanko ennemmin, että taas kännissä. Päivät täytyy koulun takia olla edelleen selvistäpäin.
Toi oli kyl mun mielest iha loogisesti sanottu...
Niin mikä? Meikkiksen vai Pp:n?
Jees, nyt pitää häipyä, kyyti odottaa. Pitäkäähän ittenne kännissä ja miehinä (tai ainaki ne joilla siihen on aihetta).

Originally posted by Torgoth
Sanotaanko ennemmin, että taas kännissä. Päivät täytyy koulun takia olla edelleen selvistäpäin.

no sanotaan sitte nii...

Originally posted by Torgoth
Niin mikä? Meikkiksen vai Pp:n?
Jees, nyt pitää häipyä, kyyti odottaa. Pitäkäähän ittenne kännissä ja miehinä (tai ainaki ne joilla siihen on aihetta).

Sun, siin oli sen takii ne lainaukset... Joo pidetään, tai no kännissä aijon olla vast perjantaina... Rahat ei riitä jokapäivä kännissä oloon...