Alexi Laiho

Eikun jess, lukion eka vuosi takana, enää kaksi edessä! Minulla vuoden saldo: 1 kutonen, 8 seiskaa, 11 kasia ja 6 ysiä. Ja parin kurssin opettajat olivat niin laiskoja että ilmoittivat antavansa numerot vasta syksyllä...:p

jes.. mä sain seittemä vitosta neljä kolmosta yhe kolmosen yhen ykköse ja 3 hylättyä...:D ja selvisin viä kaiken lisäks koulun loppumisesta...

Originally posted by Extendar
Hmm...

"Slipknot maisesta pelleilystä"

Mä oon miettiny tätä monesti, ja musta tuntuu, että jos mä joskus liityn johonki bändin, niin kyllä mieluusti pitäisin just jotai tollasta maskia. Mulle nimittäin tulee lavakammo aivan helvetin helposti, niin tollanen maski hieman auttais asiaa. Toinen vaihtoehto on vetää n. 2,5 promillen humala ennen esiintymistä, mutta silloin esityksen taso laskee, eli maski on parempi vaihtoehto. Piste.

Suosittelen kokeilemaan aurinkolaseja ne jeesaa siihen ..(ainakin mulla ,ku joskus joutu vetää skolessa jotain karseeta tanssiesitystä..)

Laiho on kyllä helvetin taitava kitaristi, ja ei siinä mitään vikaa oo, jos mies meikkaa (siis kuhan pysyy vaan kajalissa) ja käyttää mustaa kynsilakkaa, se on nimenomaan asiaa ! Slipknot on perseestä. Vitun pellet. Hohhoijaa, itse selvisin jo peräti lukion tokasta vuodesta, no ei nyt mitenkään loistavasti, mutta ei nyt ihan perseelteenkään menny.

No nyt kun kerran keskustellaan tästä lukiosta, niin itse sain tämän ihmeellisen valkolakin (299mk piti siitä lakistakin vielä erikseen maksaa) viime marraskuun viimeinen päivä. Päivä oli perjantai ja viimeisen kurssin suoritin saman viikon keskiviikkona. Ei menny tiukalle. :lol: Niin ja sitte illaks lähdettiin äijäporukalla Ylivieskaan ja eksyttiin Maija Vilkkumaan keikalle. Siellä oli muuten kova meininki, oikeesti! :lol:

Kyllä teillä on jutut... LOL
Mutta mä oon sitä mieltä kans, että Slipknotit on pellejä... Ja toi 69 Eyes juttu oli kans aika hyvä... ;)
Mutta viimeinen ihminen, jonka mä kuvittelen olevan pelle, on toi Alexi Laiho. Mun mielestä meikit sopii miehille tosi hyvin, siis tietyn tyylisille miehille, ja tiettyyn rajaan asti. :) Ja onhan Alexi helvetin hyvä kitaristi... Ja sen olemuksessa on jotain, että sillä ei tartte olla mitään heviin liittyvääkään päällään, mutta silti se saa mun jalat täriseen, jotenkin niin julman näkönen... Miten tänki nyt selittäis... Mutta ei siinä mitään, hyvä jätkä joo... Toivottavasti mua ei nyt ihan väärin käsitetty...

Mun yks tuttu oli joutunut olosuhteiden pakosta TikTakin keikalle, ja sit sitä oli vituttanu se tosi paljo... Se huusi siä keikan ajan täyttä kurkkua "Impaled Nazarene!!!" :lol: Tää on tosi... :lol: