Anathema at the rock festival in Crete!!!

Elamarad mpravo vre sy gia to link tou stargazer, den h3era kan oti yphrxe kati tetoio!
Oso gia cdakia, dystyxws den akousa to kainourgio twn Primordial! :(
Akousa omws to kainourgio twn Sentenced, to Cold White Light kai mou fainetai arketa kalo! Exei arketes goth epirroes, elpizw na mhn xalaei ayto ;) :headbang:
Gia to festival twra, egw 8a katevw standard, ane3arthta apo to ean 8a pai3oun oi Anathema, mono kai mono gia na dw tous Gathering, gi aytouw 8a phgaina kai sthn Lero!! (leme twra... :loco: )
To idio proteinw kai se sena! Mou fainetai par'ola ayta aparadekto na exoun ton UDO ws headliner!!! Me poia logikh re pousth mou eftia3an th seira??
Tespa, na leme pai kala pou symvainei kati tetoio sthn Ellada, ean telika symvei me to kalo...

Giwrgo eisai to paidi pou phge sto Graspop?
File, mporei na mhn se gnwrizw, par'ola ayta se zhleyw apisteyta! Evlepa tis foto kai eixa frikarei me ola ayta pou exasa! Tespa, na'sai kala na pas se polla akoma festival!
Ean h "protash" gia thn Krhth afora ki emena, s'eyxaristw poly, exw kanonisei omws na meinw se kati gnwstous! Ayto peri fun club omws m'endiaferei poly! Gia pes details!
Genika to fest einai standard oti 8a ginei, to 8ema einai ean 8a pai3oun telika oi Anathema! Tespa, eidomen... :confused:

Originally posted by Dwra

Oh no, don't be frightened!
Haven't you heard of the famous "greek hospitality"? Well, we'll make sure you'll get so drunk, that you won't feel absolutely nothing! :loco:

Thanx again for all the information!! :)

I dont know about this hospitality:confused: Is it something to do with smashing plates and throwing tomatoes at cows???
Fill me in!

Originally posted by mehdi.i.e.e.e

wow. are you cute? do you want to marry be but as friends? :oops:

Marry you as a friend? Hmmm...let me think about it for a moment...
Hell yeah, why not, come to Crete first, and we'll talk about it!!! :loco:

Marry you as a friend? Hmmm...let me think about it for a moment...
Hell yeah, why not, come to Crete first, and we'll talk about it!!! :loco:

wow. okay but you have to invite me to your place. and pay the flight. and i'll come for sure promised! ;)

Originally posted by Strangelight

I dont know about this hospitality:confused: Is it something to do with smashing plates and throwing tomatoes at cows???
Fill me in!

Throwing tomatoes at cows??? :yow:
I've never heard that before, although it seems kinda spanish to me.. :p
About the smashing plates thing, you do have a point there! Indeed it's kinda traditional to smash plates and glasses when somebody is dancing, but it has to do mostly with the greek popular music!

As for the drinking though, i really don't think you can compete the Greeks, especially the people of Crete! They drink a lot, and i mean a lot!
Anyone who'd like to give it a shot, of course he's welcome to!
Dunc would like to be the first one???? :loco:

wow. okay but you have to invite me to your place. and pay the flight. and i'll come for sure promised! ;)

Well, know what... i kinda reconsidered it, and you seem toooo expensive :rolleyes:

I hope i haven't caused you unbearable pain...i'll try to go on without you, please do the same...
:loco: :lol:

That sounds like a good challenge:D but if I piss the bed dont come crying to me:lol: :lol: :lol:

Oh common now, i know you're a big boy, you wouldn't do that!! :p
Besides, i'll probably be more drunk than you, so i won't understand a thing! But who's gonna change you afterwards???
:lol:

Oh common now, i know you're a big boy, you wouldn't do that!! :p
Besides, i'll probably be more drunk than you, so i won't understand a thing! But who's gonna change you afterwards???
:lol:

This sounds like a perfect night:eek: I'll bring a spare pair of y-fronts, dont worry:rolleyes:

Grrrr....agori eimai!!! :mad: Kai ego me filous tha pao kriti, apeuthias apo kalamata! Ala den tha meino pouthena, meta ti sinavlia sto kapaki prepei na figo gia xalkidiki!!! (PAKETO). Thanks george anyway...
Apo pou ksereis ton Dunc Dwra??? Ego den ksero kanenan!!! :cry: :cry:
Sentenced genika goustaro, tha to tsekaro to cd.
Exeis dikio gia tous Gathering, oi tipoi einai megalo taksidi...

This sounds like a perfect night:eek: I'll bring a spare pair of y-fronts, dont worry:rolleyes:

Well then, since we've settled down that intemperance problem, everything is OK!!! :loco:
Nothing can stop you from coming to Crete! :D :hotjump:

Well, know what... i kinda reconsidered it, and you seem toooo expensive :rolleyes: I hope i haven't caused you unbearable pain...i'll try to go on without you, please do the same...
:loco: :lol:

nah. though i can't explain, i only love you now that you're missed. shit, now i stand in the rain, just leave me to go through this.

Originally posted by Elmarad
Grrrr....agori eimai!!! :mad: Kai ego me filous tha pao kriti, apeuthias apo kalamata! Ala den tha meino pouthena, meta ti sinavlia sto kapaki prepei na figo gia xalkidiki!!! (PAKETO). Thanks george anyway...
Apo pou ksereis ton Dunc Dwra??? Ego den ksero kanenan!!! :cry: :cry:
Sentenced genika goustaro, tha to tsekaro to cd.
Exeis dikio gia tous Gathering, oi tipoi einai megalo taksidi...

Paketo bre sy! Den exeis kanena gnwsto ekei?? 8a einai megalo 3e8ewma gia sena! An kai pisteyw pws meta th synaylia 8a exoun gemisei oi mpataries soy gia ta kala kai den 8a se noiazei tipota!!
Oso gia ton kyrio poy anafereis, den ton 3erw ton an8rwpo, apla ton petyxa tyxaia mia hmera sto #anathema kai piasame thn koubenta! Opws katalavaineis prospa8ousa na ton pshsw na er8ei sthn Krhth, mhn tyxon kai alla3oun gnwmh! Pes ki esy kammia kalh koubenta mpas kai tous peisoume! O sygkekrimenos pantws pragmatika einai sympa8estatos!
Den 3erw ean diavases parapanw, shmera 8a mas poun sta sigoura ena telika 8a pai3oun h' oxi...eidomen loipon... :)

nah. though i can't explain, i only love you now that you're missed. shit, now i stand in the rain, just leave me to go through this.

i ca't go on like this...
a love in vein is what you left me...

Paketo bre sy! Den exeis kanena gnwsto ekei?? 8a einai megalo 3e8ewma gia sena! An kai pisteyw pws meta th synaylia 8a exoun gemisei oi mpataries soy gia ta kala kai den 8a se noiazei tipota!!
Oso gia ton kyrio poy anafereis, den ton 3erw ton an8rwpo, apla ton petyxa tyxaia mia hmera sto #anathema kai piasame thn koubenta! Opws katalavaineis prospa8ousa na ton pshsw na er8ei sthn Krhth, mhn tyxon kai alla3oun gnwmh! Pes ki esy kammia kalh koubenta mpas kai tous peisoume! O sygkekrimenos pantws pragmatika einai sympa8estatos!
Den 3erw ean diavases parapanw, shmera 8a mas poun sta sigoura ena telika 8a pai3oun h' oxi...eidomen loipon... :)

ETSI!!! :D Meta tous anathema pao kai sto auganistan ama laxei!!! (kala plaka kano ;))
Ela more, den katalavaino ego apo tetoia! Stis diakopes mporo na pao opou na nai!
Loipon, tha ksethapso ta kala tis patridas mas gia na tous piso:

"Danny, if you want to feel the summer breeze
Leave your cloudy country and come to greece! :D
Drinks, mad crouds and good food, we have them all!
The land of gods awaits you, please hear our call!"

Oh... did i mention our REALLY HOT :hotjump: CHICKS???
:D