Bändejä

The Warrior

New Metal Member
Sep 14, 2002
6
0
1
Visit site
Olen kuunnellut läpi stratovariuksen, nightwishin, impaled nazarenen, myöskin iron maidenin tuotannot voisitteko kertoa jotain muita bändejä mielummin vähän raskaampaa vaikka black metallia?
 
Vittuh.. :)

Jos blackiä halutaan niin kyllä Emperor on perkele SE bändi!! :headbang:

Sitä parempaa ei löydy :headbang:

Muita hyviä tollasia rankempia bändejä mun mielestä on esim. Immortal, Mayhem, Deicide, Morbid Angel, Summoning, Thyrane, Ancient, Zyklon, Limbonic Art.. jne...
 
Emperor ja Dimmu on vitun kovia, jos hyvää (lue kaupallista) bläkkiä haluaa kuunnella. Hypocrisy on vitun kova. Anorexia Nervosa on vitun kova. Diablo, Sepultura, Slayer ja Superjoint Ritual on vitun kovia.

Jos jotain vähän haastavampaa (anteeksi sanavalinta) haluaa kuulla, niin Fantômasin Director's Cut-plätty on vitun kova levy.

Mutta mutta.. jos haluat kuunnella jotain kaiken aiemmin kuulemasi yläpuolella, kuuntele Kotiteollisuutta...
 
Black Metal: Trelldom, Black Dawn, Darkthrone, Enochian Crescent, Funeris Nocturnum (vanha)

Death Metal: Cannibal Corpse, Cryptopsy, Deep Red, Kataklysm, Nile

Muu Extreme meno: Anaal Nathrkakh, Rotten Sound, Funeris Nocturnum (uusi), The Berzerker
 
Rotting christ. vanha (non serviam, thy mighty contract).
Septic flesh(esoptroi, fallen temple)
Pan-thy-monium, kaikki.
Samael, kaikki.
Tiamat, kaikki.

edit: ja tietysti BATHORY, mutta sitähän kaikki jo kuunteleekin
luonnollisesti, vai?
 
Ancient, kaikki ennen The Halls Of The Eternityä.
Summoning, kaikki, ensimmäinen eli Lugburz räkäbläkkiä, muut vois luokitella ehkä dark metalliksi.
Emperorin ja Satyriconin vanhat on myös helvetin hyviä, kummankaan uudemmat eivät oikein ole iskeneet meikkikseen.

@Hepatiitti: Miten niin Emperor on kaupallista?
 
Joops tossa on nyt pari bändiä:

Siis EI BLACKIA:
Dark Tranquillity
Bal-Sagoth
Ensiferum

Blackia:
Impending Doom
Black Swan (voit ostaa albumin "when angels of twilight dance" minulta, todella halvalla)
 
Joo.. noita paskoja bändin nimiä on aivan vitusti!! Mutta hyvän nimen keksiminen on aivan uskomattoman vaikeae homma. Kun aina jos tulee joku hyvä mieleen niin se on jo käytetty tai sit se ei sovi tyyliin tai jotain..
 
Originally posted by Torgoth

@Hepatiitti: Miten niin Emperor on kaupallista?
No jaa, ehkei ihan samaa osastoa kuin CoF ja Dimmu, mutta eipä sen empperori nyt ihan undergroundiakaan ole... Samapa tuo, hyvää musaa se on kumminkin. Anthems ja Equilibrium on aivan loistavia plättyjä, Prometheuskin ihan kuunneltavaa. Vanhempaa tuotantoa en oo kuullut.
 
Mä suosittelen näitä bändejä (suluissa levy mitä suosittelen):

Pitää Tietää: Slayer (Reign in Blood), Death (Human), Sepultura (Arise)
Bläck Metal: Immortal (At the Heart of Winter)
Death Metal: Cannibal Corpse (Eaten Back to Life)
Trash: Sadus ( :D )


Originally posted by Zyklon
Vittuh.. mä unohdin yhden helvetin tärkeän bändin..

DEATH!!!! :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Sä oot Zyklon tyhmä *toruu*