COB Lutakossa...

juoppo said:
buah nyt ostin tuolle bodomin ikärajattomalle keikalle lipun \../ here we comes fucking helsinki :p :Shedevil: :Shedevil: :Shedevil:
sama täällä ostin sen aikoja sitten :p ensimmäisenä tai toisena lipun myynty päivänä.


EDIT: nähdään sitten siellä! \,,/ :headbang:
 
Määgnös said:
sama täällä ostin sen aikoja sitten :p ensimmäisenä tai toisena lipun myynty päivänä.


EDIT: nähdään sitten siellä! \,,/ :headbang:

toivottavasti ei nähdä :D, tulkaa vaan moikkaamaan, jos näette siellä hatebreeder paidassa olevan ja mustissa housuissa olevan hepun...
 
juoppo said:
toivottavasti ei nähdä :D, tulkaa vaan moikkaamaan, jos näette siellä hatebreeder paidassa olevan ja mustissa housuissa olevan hepun...
VITTU MÄ TUUN OLEMAAN SAMOISSA VAATTEISSA!
:cool:
mä oon jo päättäny aikoja sitten että hatebreeder päälle ja mustat farkut ketju ja niitit...
Joten meidät voidaan sekottaa... tulen sinne semmoisen istuin alustan kanssa missä lukee HEVIÄ PRKL!
 
Määgnös said:
VITTU MÄ TUUN OLEMAAN SAMOISSA VAATTEISSA!
:cool:
mä oon jo päättäny aikoja sitten että hatebreeder päälle ja mustat farkut ketju ja niitit...
Joten meidät voidaan sekottaa... tulen sinne semmoisen istuin alustan kanssa missä lukee HEVIÄ PRKL!

vittuako sä istuinalustalla teet :D:D:D
 
Ei välttämättä kukaan; eihän esimerkiksi Niskalaukauksellakaan ollut lämppäriä siellä kun olivat keikalla (kun nämä ovat näitä nimekkäämpiä bändejä). Ja yleensä keikkailmoituksessa lukee ne mahdolliset lämppärit. Tiedä sitten.

Täällä on muuten tämä juttujen taso aika hyvässä kuosissa, johtuneeko sitten ilmeisestä keski-iän alenemisesta vai mistä.
 
Nivalan keikkajärjestäjä : "Tänään saimme tiedon, että tällä rundilla ei ole lämppäriä mukana vaan CoB hemmottelee itse fanejaan normaalia pitemmällä setillä"
 
voi vittuje, saatanoiden vittu en pääse tuolle perhanan keikalle, koska kukaan vitun so called " ystävistäni" ei lähde mukaan, vituttaa oikeasti, ja jos bodomi vetää tuolla keikalle (ikärajaton) red light in my eyes pt1. ja pt2 maailmani perkele kaatu :p ja sittenkun on vielä naishuoliakin :headbang:
 
stoned&drunk said:
Sori, mut ikäraja sattuu olemaan 15 tai siis tavastian stevet ei päästä sisään alle 15 vuotiaita toivottavasti
no sepäs kiva mie taisin päästä :D
ainakin olin eturivissä!
 
bornkiller said:
\,,/ IIVUL \,,/ tänään sit Tavastialle. Oliks eilen jengi kuin aikaisessa venaamassa.
oli se noin 3 tuntia tuli itte 2 tuntia aikasemmin odottamaan.. mutta pääsin silti eturiviin :)
 
Määgnös said:
oli se noin 3 tuntia tuli itte 2 tuntia aikasemmin odottamaan.. mutta pääsin silti eturiviin :)

Oot sitte tyhmempi ku uskoin. Mä tulin 5 min ennen ovien avaamista sinne ja menin sisään saliinki aika myöhään, ja kuitenki olin eturivissä koko setin ajan ennen vikaa biisii. Sitte menin moshpittiin.. Eikä se ollu ees kunnon moshpitti ku ne pissaliisat seiso siinä keskellä ja ihmetteli et miks niitä tönitään ja että meikit menee sekasin ja muuta
 
bornkiller said:
juu ite menin tuntia aikaisemmin kun en oo kertaakaan viel Tavastialla ollut. Myöhemmin kyllä selvis et riittää kun tulee 5 minuuttia ennen saliovien avaamista. Seuraavalla kerralla sitten viisaampana.
NIINPÄ tämä oli eka kerta tavastialla minullakin
Ja vittu Stone ei tarvii olla tommonen Kehitysvammainen! jokanen tulee sinne silloin kun haluaa Ja olit itte se varmaan yksi niistä pissaliisoista! SAATANA! lähetäppä yksi kuva niin nään minkä näkönen olet!
 
stoned&drunk said:
Oot sitte tyhmempi ku uskoin. Mä tulin 5 min ennen ovien avaamista sinne ja menin sisään saliinki aika myöhään, ja kuitenki olin eturivissä koko setin ajan ennen vikaa biisii. Sitte menin moshpittiin.. Eikä se ollu ees kunnon moshpitti ku ne pissaliisat seiso siinä keskellä ja ihmetteli et miks niitä tönitään ja että meikit menee sekasin ja muuta
ja missä siellä eturivissä olit?