Dimmu Borgir Keikka

Uusin on patas Dimmun levy.. se on loistava. taitaa olla nykyisen rumpalin ansiota :D me rumpalit katos ollaan niin loistavaa sakkia et koko bändi parantuu ku tulee parempi rumpali. :lol:

Vitut!!! :lol:

Nettikeikka ei ollu niin erikoinen.. se bändi pystyy parempaankin.

Kings of the Carnival Creation, Sympozium, Blessings Upon The Throne of Tyranny, The Maelstrom Mephisto ja Burn In Hell on vitun hyviä biisejä.. ja kyl Puritaniakin on ihan hausta..

Voi saatana että ne Vortexin puhtaat vokaalit on mahtavan kuulosia.. mäki haluun sellasen äänen.. :cry:

En mä kyl laulaja oo mut oon aina halunnu osata laulaa.. äh.. aivan sama :lol:

Mutta kuitenkin.. kyllä rumpalit aina kosketinsoittajat hakkaa!!! :D

Sitä paitsi me ollaan tärkeämpiä.. ja kosketinsoittajat on aina jotain aivan helvetin ihme hörhöjä.. ei millään pahalla tietenkään! :lol: :lol: :lol:

Ja vitut :D Mietippä dimmua, bodomia ja Cradle of Filthiä ilman koskettimia :D

Tai no toisaalta, ilman rumpuja vois myös olla aika hölmöö... Mutta kyllä kaikki kuulostaa paljon paremmalta koskettimien kanssa :D

Niin ne kuulostaa paremmalta koskettimien kans, mutta ne ei kuulosta miltään ilman rumpuja.. et voi väittää vastaan! :lol:

Mut joo.. tyhmää tällanen vertailu.. kaikki jäsenet on bändissä tärkeitä.. :)

Paitsi kosketinsoittajat!!! :D

joo vitsi vitsi.. :lol:

Originally posted by Zyklon
Ai tääkö on pitkä..? :lol:

Mitä noi muut sitte on!? :lol: :lol: :D

En mä tarkottanu tätä koko threadin pituutta, vaan pelkästään tota sun yhtä viestiä, missä just kysyit ton "Onko kukaa nähny World Misanthropyä?". Kun alun siitä luki, niin loppu viestistä ei pahemmin kiinnostanu, joten jätin lukematta, ja jälkeenpäin en muistanu etten lukenu sitä kokonaan, niin ihmettekin että miten keskustelu yhtäkkiä kääntyi siihen DVD:iin.