No missäs oot nähny parhaimman bodomin keikan?

Graveheart said:
Teinimeininki on aivan helvetin järkevää touhua, jos et sattunut tietämään :cool: eli älä nyt sen takia kasvata kyrpää otsaas, vai haluutko säkin mun kanssa pussailemaan? Vai haluutko sä vaan halia?!!!!1111 se ois ihquu1111!!!111
Se varmaan haluu viedä sun anaalisen neitsyytes :loco:

Se on toi vaihe ku päästään ton 13-19v (eli -teen vaiheen) ohi tonne kahteenkymppiin nii ei voida olla teinejä vaan muututaan sen suhteen lapsellisiks. Jotku kyl muuttuu lapsellisiks jo paljon aikasemminen ja jotkut on sellaisia koko elämänsä... Se on ihmeellistä eikö?
Se on ihan jokaisen oma asia käyttääkö jotain x:siä, puhuuko höpsöjä/pussaus sanoja tai sanoo et vittu vittu jne. Se on jokaisen oma asia, edes noi ei tarkota et joku tyyppi on idiootti (vaikka joskus niin on päässyt käymään), yleensä se joka niihin jaksaa puuttua on idiootti/pelle/lapsellinen yms... Yks pallopääki meijän koulussa aina nauraa seiskoille tyyliin: "Hahaa babyface", "Sil on äänenmurros, kukko, kälättää", "Noi on hemmetin pieniä tyyppejä", "Vähä noi on tyhmiä". Ikävä kyllä olin seiskalla samalla luokalla ku se (ja todella ikävä kyllä edelleenkin) ja siihen olis silloin käyny noi ihan kaikki.
Toi on psykologinen defenssi et suunnataan joku oma ominaisuus/ominaisuudet johonkin toiseen ihmiseen helpotaakseen omaa oloa.
Nojoo tuli aika paljon asiaa. Ei tost nyt välttämättä oo mitään suunnattu Extendarille.
 
Extendar said:
Kuinka joku osaakaan kirjoittaa noin teinimeiningiltä kuulostavan lauseen?

(Ei pahalla, mutta kuitenkin..)

Eikös se ollut SpineFeast? Ainakin itse näin muistelen...
ja kaikkihan pitää ottaa niin vitun "=#%"(&"#%&#". ja niinku huomasit osasit yhdistää tuon spinefestin spinefeAstiin!!
 
Extendar said:
???

Jep. Disa laitto kovat setit, huolimatta siitä, että on "vasta" 17-vuotias. :loco:
Kiitos :D Toi oli tommonen yleisavautuminen...

~Rappion Lapsi~ said:
Ja homo :lol:

oke, sorry, oli pakko :D
Hiljaa!

No joo en jaksa valittaa... Nimittäin haukuin jo sua just äsken homoks tossa Mötorsaw murder topikissa :lol:
Mutta HUOM! En kostona koska en ollu lukenu tätä vielä. Vaan koska "oli pakko" :D