Dimmu Borgir Keikka

Juu Stormblåstin eka eli Alt Lyset Er Svunnet Hen on aivan saatanan hyvä!!! Perkele että se alku on hieno.. ei tuu ihan äkkiä mieleen yhtä siistiä kosketinsoitinjuttua.. ja se Sorgens Kammer on kans hyvä.. se on se kosketinsoitinbiisi.

För All Tid on mun mielestä parempi kokonaisuus ku Stormblåst.. siinä on jotenkin hieno tunnelma mun mielestä. :)

Ja Spiritual on jotenkin hajanainen levy.. Reptile, Grotesquery Conceiled ja The Insight And The Catharisis on aivan helvetin loistavia biisejä mut muut on sit vähän laimeita. ihan meneviä mut ei parasta Dimmua. Godless Savage Gardenilla on ne kaks uutta biisiä aivan vitun hyviä.. siis Moonchild Domain ja Chaos Without Prophecy on hienoja.. ja Metal Heart coveri potkii :headbang:

Aivan VITUN hyvä levy.. Jos vertaa uusinta Emperoria Zykloniin niin on ihan hyvä et Samoth ja Trym jatkaa siinä.. mut kuitenkin on harmi et Emperor lopetti.. mitenkähän se nyt tähän taas liittyy :lol:

ehkä en ota tosissaan nuita juttuja :lol: täällä boardilla mitää juttuja voi ottaa tosissaan... ;)

en vaa jaksa aina tunkea noita hymiöitä joka paikkaan.

mä en kyl hirveesti dimmuu sillei oo kuunnellu, mul on ollu nauhalla enthrone ja stormlåst ja oon kuunnellu vähä tota uutta ja för alltidia... täl hetkel on vaa nauhalla Mourning Palace, Spellbound, Alt Lyset Er Svunnet Hen ja In Deaths Embrace... pitäis saada niilt muiltki levyilt joitai hyvii biisej nauhalle

Originally posted by Zyklon
Juu kannattaa hankkia noita muitakin.. millos sä sen Immortalin saat? vai joko oot saanu?

en oo saanu... enkä muistanu silt rumpalilt pyytää... no mä pyydän silt sit maanataina siel STUDIOSSA ( :D ) et se tois sen immortalin ja mun slayerin reign in bloodin...

se sai muute kuulla vast torstaina et immortal ei tuukkaa tuskaan ja se oli ostanu liput just sen takii... vähä se oli huonol pääl loppu päivän...

...ooksä kuunnellu control deniedii ja sadusta?