Dutch/Belgium Thread

Justinschut said:
o ja, Hondsrock... daar ging ik optreden toch ? ;)

komen Samson en Gert ook ?
:bah: als je zo doorgaat vind ik je niet meer lief!

haha ik wil ook knuffels! Kom maar hoor karin ook al heb je niet gedouched! *waarschijnlijk op WOA ook niet :p*
Had je trouwens al een baan gevonden of dat niet?!
 
hatecrewchick said:
:bah: als je zo doorgaat vind ik je niet meer lief!

haha ik wil ook knuffels! Kom maar hoor karin ook al heb je niet gedouched! *waarschijnlijk op WOA ook niet :p*
Had je trouwens al een baan gevonden of dat niet?!
*giga grote knuffel* speciaal voor jou.... heb gedouched hoor... mag alleen alweer... stikbenauwed in de auto...
Nog geen baan gevonden.... ook nog niet zo hard opzoek geweest... (keelonsteking, blaasonsteking, gewoon ff geen zin in) volgende week langs het uitzendbureau..... eens kijken wat ze voor me in de aanbieding hebben:loco:
 
hatecrewchick said:
das dan wel weer vervelende....maar weet je wat ook kut is....DAT JE PORTOMONEE + PASPOORT GEJAT WORDT IN DE KANTINE VAN JE WERK!!! :guh:!:bah:

niet te geloven dat meen je niet.... lekkere colega's heb je dan... niet te vertrouwen dus.... en daar moet je mee samen werken.... :cry: :err:
 
Delft

Het treinverkeer van en naar station Delft is sinds 14.30 stilgelegd. Het station is afgezet wegens de vondst van een verdacht pakketje.

Het pakketje werd rond 14.15 uur ontdekt op het station. De politie heeft er explosievenexperts naartoe gestuurd.

Net op tijd thuis gelukkig :p Zal wel iemand zn sporttas zijn maargoed..
 
Roel said:
Net op tijd thuis gelukkig :p Zal wel iemand zn sporttas zijn maargoed..
1 keer gehad... bij amsterdam muiderpoort mochten we niet meer verder... met een bus (1 uur in de bus terwijl je wagenziek word is niet fijn) naar sloterdijk... tegen de tijd dat we daar waren reden de treinen weer gewoon over amsterdam centraal.... ARG!!!!!o_O
 
Delft

Het treinverkeer van en naar station Delft is sinds 14.30 stilgelegd. Het station is afgezet wegens de vondst van een verdacht pakketje.

Het pakketje werd rond 14.15 uur ontdekt op het station. De politie heeft er explosievenexperts naartoe gestuurd.


Roooeeeel!!!:err:
 
Ik ben onschuldig! :p Achteraf was het natuurlijk gewoon een boekentas maar dat was wel te voorspellen. Wordt alleen maar paniek gezaaid door die klotereclame over verdachte pakketjes door de overheid.
 
DEN HAAG - Het treinverkeer tussen Den Haag Mariahoeve en Den Haag Hollands Spoor en tussen Den Haag Centraal en Den Haag Hollands Spoor ligt dinsdagmiddag stil wegens een koffertje op het spoor. De politie onderzoekt of het koffertje, dat ter hoogte van de Binckhorstlaan ligt, explosieven bevat. Dat maakte de politie bekend.

En weer was ik op tijd thuis :D
 
We are a superior lifeform :p

Mja 2 verdacht pakketje meldingen in 2 dagen op mijn traject. Overheid moet kappen met dat spotje op tv, die mensen die zo snel bang zijn beginnen me te irriteren :p