Dutch/Belgium Thread

ben verslaafd geraakt aan het nieuwe nummer van Within temptation en keith caputo....luister er de hele dag al naar via youtube omdat ik niet mag downloaden!:cry:
 
Nah Wacken vorig jaar was beter maar er komen natuurlijk nu ook vette bands :D

Vorig jaar was de lineup té goed eigenlijk en de zon scheen te veel :p Ik was echt vet verbrand en voelde me beetje verrot daardoor en daarnaast was er eigenlijk altijd wel een band die ik wou zien dus hele tijd gestaan, daardoor waren mn benen nogal moe :p Komende Wacken zit ik iig meer in de biergarten dan vorig jaar :p

Wat er nu bekend is van Graspop is idd wel vet, Blind Guardian, Vader, Amorphis, CC, Devildriver, Amon Amarth, Korpiklaani. Maar het is wel vet duur en ik heb geen tijd helaas, moet stage lopen, ja in de zomer =\
 
vorig jaar had ik een zonnesteek op Graspop, k ging tijdens de 2de of derde band van vrijdag onderuit. Auch...

Ik vind dat Graspop er dit jaar beter uitziet dan Wacken, maar ik kan gewoon niet naar graspop dus het moet wacken wel worden.
 
Ben ik weer es :) Donderdag gegigd in Rotterrrdam als je benieuwd bent wat je hebt gemist... dr staan 2 vidz op de website.

Allez goed hiero ?

ps. Juud, jij werkt toch bij een drukkerij ? Doen jullie ook cd boekjes enzo ?