Dutch/Belgium Thread

aye, ik kan d trein pakke tot in Turnhout en daar al afspreke met jullie aan t station?
want aangezien ik nog nooit in turnhout ben geweest of tilburg... :lol: is die bus duur?

maar blijkbaar kan k ook in 2 overstappen tot in Tilburg geraken, ik doe er 2.28u over
@Ingrid: Tilburg zelf? of West? of Rees-nog-iets?

om hoe laat?

zoveel vragen... :lol:
 
just, waar vertrekt die ergens?

aan het station in Turnhout om 20 voor elk uur

aye, ik kan d trein pakke tot in Turnhout en daar al afspreke met jullie aan t station?
want aangezien ik nog nooit in turnhout ben geweest of tilburg... :lol: is die bus duur?

maar blijkbaar kan k ook in 2 overstappen tot in Tilburg geraken, ik doe er 2.28u over
om hoe laat?

lol, de bus doet er 40-45 minuten over :p en kweet niet hoeveel die kost, ik heb ne buzzy pas :p

mja, hoelaat spreken we af in Tilburg?
 
dan ga k best gewoon tot in turnhout en daar d bus pakke...(?)

kheb n trein elk uur.52, dan ben k 1.35 u onderweg, en kom k toe om X.27, om in 13 min (als k op tijd ben) naar buite te gaan en bus te pakke :lol:
 
als die trein niet te laat is ten minste. Kzal dan wel wachten op u aan t station.

btw. Trein stopt niet in het station. De sporen liggen buiten ;)
 
^
dan ga k best gewoon tot in turnhout en daar d bus pakke...(?)

kheb n trein elk uur.52, dan ben k 1.35 u onderweg, en kom k toe om X.27, om in 13 min (als k op tijd ben) naar buite te gaan en bus te pakke :lol:

+ err... does it matter where the tracks are? :Smug:
bah, als k te laat ben dan ga k wel ergens anders naartoe :lol:
komt saartje nu ook eerst naar turnhout? dan pakke we daar same d bus, wa.
 
^wel in n deftig station, moet ge naar binne gaan om via d stationshal naar buite te gaan...
maar in n bizar klein station is t blijkbaar anders...

^ni te vroeg
 
tickets worden nog altijd binnen gekocht, dus moet ge nog altijd naar binnen en dan via de andere deur buiten :p

euhm. Ingrid moest werken tot 14.00 dacht ik. Dus als we om 13.40 de bus pakken, zijn we rond half 3 in Tilburg. of liever een uur later?