Dutch/Belgium Thread

Gevonden, het zijn er ondertussen al 27 (met ons 2 erbij) vorig jaar waren het er maar 15 dus eigenlijk was maar 1/5 er door, dat is wel vrij weinig.

Mag ik ook de jouwe? :)
 
ah, ik wist niet da er vorig jaar maar 15 mense ware, heb k ni gezien... ik dacht da er meer ware, want toen k mij ging inschrijve zeide ze mij da t er weinig ware dees jaar, vandaar dacht ik... blah

aye, 0477/17 85 35 :)

edit: typo
 
*opgeslagen*

Ja maar ik denk ook dat redelijk wa mensen van vorig jaar het dit jaar opnieuw proberen. Of bevoorbeeld mensen die nog 3 vakken of zo moeten doen in het eerste jaar zitten ook in theorie bij de mensen van 1 bachelor. We zullen morgen of maandag wel zien zeker.

Ik ben geïnstalleerd in mijn kot Mijn vader heeft wel eventjes met het internet moeten klooien maar het is nu wel in orde. BTW Evelyn weet jij ergens een goede bakker zijn?
 
^ah, i see, mja zo kan t zijn, we'll see

err, n bakker... in jouw buurt niet direct :lol:
wel de chocoladebar *drools* :lol:

see ya tomorrow... err... if all goes well :p
 
Geen bakker in mijn buurt :erk::cry:

err ligt da nu aan mij of hebben ze onze lessenrooster veranderd aka no more almost free monday and wednesday :cry::cry:

Ik hoop dat het een vergissing is o_O
 
awww, ik keek wel uit naar die maandagen... slowwww

ik zou eiglijk liever wa later beginne en eindige, ik ben ni echt n ochtendmens :zombie::lol:

en bakker... hmmm, enkele haltes met d bus is nogal stom :lol:
 
Ik hoop echt da da een vergissing is want dan zouden wij extra engelse taalvaardigheid I hebben op maandag van 13.00-14.30 en zweedse taalvaardigheid woensdag van 13.00 tot 16.00 :err:

2de semester ziet er wel beter uit, dan hebben we meer dingen in de namiddag, vind ik persoonlijk ook wel beter. :headbang:

bwa, ik breng op zondagavond mijn brood wel mee uit zoersel en de rest van de tijd haal ik die wel in de supermarkt
 
nu ik erover denk... mss in d panos in d zuid?

en daar benede in d zuid in d match kan j broodjes en sandwiches en dergelijke kope :)

ja, hopelijk komt t 2e semester snel :lol:
 
Evelyn, ik was nog op tijd voor de voorstelling van mijn buurmeisjes. Ik had geluk dat de trein van tien na 5 te laat was :kickass::headbang:

Finntroll: 03.12.2007, Tilburg, O13,NETHERLANDS :worship:notworthy :kickass::Smokin:
 
tja het is nogal een dilemma (spelling???) want ensiferum is de 8ste en ik weet niet of ik genoeg geld ga hebben.

Indien in ga, ja de eerste lessen van dinsdag ga ik dan misschien wel missen en pakt wijsbegeerte dan ook maar ineens :lol: