Dutch/Belgium Thread

Ik zit me het probleem da da om 19.00 begint, maar da ik vrijdags in Vorselaar meestal pas om 19.30 vertrek :(

Hm, zou het dan onmogelijk worden om jullie pinten in te halen?
 
Normaalgezien komen ze mij ophalen, maar anders zou ik eerst een busverbinding naar Westmalle moeten hebben om mijn koffer en laptop te droppen en dan pas kan ik voort naar Vosselaar. Kzal ff uurrooster checken
 
En welke seut heeft beslist om da om 19u te laten beginnen

Dezelfde seut die heeft besloten om de laatste bus om 00.23u te zetten?

edit: nevermind, tstaat nu tussen de concertenlijst en nu staat er 21.00u dat begint (wa vrij logisch is gezien die andere ook om 21.00u begonnen)
 
^dat is al ineens een veel beter uur

^^ ja maar met die verbinding verlies ik 2 dagen (vliegt enkel op 's avonds en vliegt enkel terug 's morgens) en dan moet ik er nog een kamer bijnemen. :erk:

Damn it en nu kom ik te weten dat we 3 februari nog eens examen kunnen hebben. :mad: En die les over studiemethoden heeft mij pokkehard in de war gebracht. Da mens heeft mijn hele methode in het water gegooid. I hate school righ now :yuk:
 
^dat is al ineens een veel beter uur

^^ ja maar met die verbinding verlies ik 2 dagen (vliegt enkel op 's avonds en vliegt enkel terug 's morgens) en dan moet ik er nog een kamer bijnemen. :erk:

Damn it en nu kom ik te weten dat we 3 februari nog eens examen kunnen hebben. :mad: En die les over studiemethoden heeft mij pokkehard in de war gebracht. Da mens heeft mijn hele methode in het water gegooid. I hate school righ now :yuk:

*hugs*