Dutch/Belgium Thread

Rubenios said:
moet je waarschuwen ben wel een omgalexifanboi blabla hoor :loco:


ohneej!!! nou dan gaan we ff fixen dat je dat niet meer bent:D je mag best fan zijn van CoB maar neit alleen van OMGALEXI!!!!111!!! want dan zou ik nog wel eens kunnen denken dat je homo bent, niet dat dat erg zou zijn ofzo maar de meeste hetero jongens vinden het niet leuk om homo genoemd te worden of dat meiden denken dat ie homo is. MAar ja ik heb verder niks tegens homo's ofzo, die kunnen namelijk best cool zijn, al helemaal als een vriend van je homo is, kun je lekker met hem over allemaal meiden dingen kletsen, dat is dan wel lollig:D kan misschien ook alleen maar ik zijn maar ja...


maar goed, ik mag mee?!:loco: :loco:

durf je dat wel aan met zown flippo als ik!?!?kan best raar zijn:D
 
yo Ruben, waar speel je dan ? zal wel niet in de buurt zijn, anders kom ik misschien ook wel kijken. Waar woont iedereen nou ongeveer precies ? Ik woon bij Leiden in de buurt... zuid holland, randstad gebeuren enzo
 
zaandam :) volgens mij weten de meesten wel waar dat ligt maar voor degenen die het niet weten, boven amsterdam :p
 
^you mean blub ik ben een vis :p

But do you realize what you just said no too :loco: unbelievable eh heavenscent :p
 
Roel said:
^you mean blub ik ben een vis :p

But do you realize what you just said no too :loco: unbelievable eh heavenscent :p


Arrr, that be it! Not my fault that your language is a gibberish-crossover between any decent or indecent European language :p

As for Pieters comment, I have no idea what he said, I just figured "no thanks" would be the safest answer.
 
Justinschut said:
yo Ruben, waar speel je dan ? zal wel niet in de buurt zijn, anders kom ik misschien ook wel kijken. Waar woont iedereen nou ongeveer precies ? Ik woon bij Leiden in de buurt... zuid holland, randstad gebeuren enzo


klarenbeek, dicht bij apeldoorn, maar ik gah niet, is me veelste veel moeite kom ik net achter