Dutch/Belgium Thread

Amphetamine said:
vr 14 apr – OPEN 19:00 UUR // AANVANG 20:00 UUR // 20.00 EURO /// vvk v.a. 21-01
Neckbreaker's Ball met o.a. Hypocrisy, Soilwork, Amorphis + supports
HYPOCRISY:D:headbang:
nog meer mensen die dr ook heen gaan?:D




WAAAR???????:OMG:
 
Dordrecht...fuuuck...beetje verrig ofzo *als ik het goed heb*
Maar goed, iedereen leuk weekend gehad? Ik wel tot op zekere hoogte. DIk gezeik voor de zoveelste keer met een "vriendin " van me. Ze bschuldigd me van alles stom wijf...twordt denk ik tijd dak met dr kap :loco: hebben jullie ook wle eens last van zulk soort mensen? wordt je echt niet goed van !!
Maar weekend was verder wel tof, ben voor de zoveelste keer naar Feuerengel geweest, en het was wel weer supertof. En justin er was daar een vent die leek super veel op jou!!!:p
 
Weekend was wel ok... vrijdag naar de patronaat voor rob acda award finale.... zwaar sjachie geworden van die eikel van een presentator... daarna nog boos op de jury want die gasten kunnen dus blijkbaar niet luisteren... zaterdagavond dus gewerkt, zondagmiddag gewerkt en blijven hangen.... En vanochtend een beetje mot met me ma gehad.... word echt tijd dat ik op me zelfs ga....

gelukkig geen vrienden waar ik steeds ruzie mee heb.... en als ik mensen niet moet dan zeg ik het gewoon....
 
hatecrewchick said:
Dordrecht...fuuuck...beetje verrig ofzo *als ik het goed heb*
Maar goed, iedereen leuk weekend gehad? Ik wel tot op zekere hoogte. DIk gezeik voor de zoveelste keer met een "vriendin " van me. Ze bschuldigd me van alles stom wijf...twordt denk ik tijd dak met dr kap :loco: hebben jullie ook wle eens last van zulk soort mensen? wordt je echt niet goed van !!
Maar weekend was verder wel tof, ben voor de zoveelste keer naar Feuerengel geweest, en het was wel weer supertof. En justin er was daar een vent die leek super veel op jou!!!:p

:eek: wie lijkt er nou weer op mij :err: vage shite :p

maarja mijn weekend ging wel, ik was dinsdag t/m vrijdag ziek was alleen thuis en lag alleen maar in bed ziek te zijn en toen ben ik vrijdag avond gaan oefenen met mn band terwijl ik nog een beetje ziekachtig was. Toen wat gitaar gespeeld met een vriend en zaterdag avond met mn vader op bezoek bij een kennis, was wel gezellig :)
 
@ karin...ja idd...dikke bagger...maar goed...als zei mij alles meot vertellen via een briefje :wow: ik bedoel maar..wordt volwassen zijn hier misschien de juiste woorden??
 
hatecrewchick said:
Dordrecht...fuuuck...beetje verrig ofzo *als ik het goed heb*
Maar goed, iedereen leuk weekend gehad? Ik wel tot op zekere hoogte. DIk gezeik voor de zoveelste keer met een "vriendin " van me. Ze bschuldigd me van alles stom wijf...twordt denk ik tijd dak met dr kap :loco: hebben jullie ook wle eens last van zulk soort mensen? wordt je echt niet goed van !!
Maar weekend was verder wel tof, ben voor de zoveelste keer naar Feuerengel geweest, en het was wel weer supertof. En justin er was daar een vent die leek super veel op jou!!!:p
als je wilt kan je meerijden:loco: jaaaa ik moet ook helemaal vanuit de andere kant van nederland komen:p