Dutch/Belgium Thread

Lithium said:
Naam: Ja
Avatar: Nee

Sorry, maar dat is mij toch nog een BEETJE te mannelijk. Check mn ''metal chicks'' thread maar, als je niet snapt wat ik bedoel. :loco:


:cry: :cry: mannelijk? :OMG:


mijn avater... tsssss ga vliegen! :p

anyway (beetje late reactie) @Glycerine: 100% vrouwelijk :p
 
ingrid said:
:cry: :cry: mannelijk? :OMG:


mijn avater... tsssss ga vliegen! :p

anyway (beetje late reactie) @Glycerine: 100% vrouwelijk :p

Hey, niet lullig bedoeld he!!
Maar dat vind ik gewoon..... :Smokin:
 
ingrid said:
*gaat op zoek naar andere avater* :p

neeeehee hahah niet doen lolz!

Maar nogmaals, heeft hier iemand een idee waarom glycerine gebanned is, ik zou me echt niet kunnen voorstellen wat hij fout gedaan heeft, en ik maakte een thread erover in de main forum page, die werd gedelete. Ik heb geen zin om ook gebanned te worden, dus ik vroeg me af of een van jullie weet waarom hij gebanned is.

Die moderators zijn echt wel klote zeg.... :puke:
 
yowz0r...vaag gedoe maar hier ben ik dan weer??!!Kheb geen idee wat er aan de hand was, had al een tijdje niet meer gepost of ingesignd, probeer ik het daarna weer staat er opeens een permanent ban...what did i do?(ook behalve dat chicks forum dan maar dat was gewoon voor de grap)

btw lithium, rock on
 
Glycerine said:
yowz0r...vaag gedoe maar hier ben ik dan weer??!!Kheb geen idee wat er aan de hand was, had al een tijdje niet meer gepost of ingesignd, probeer ik het daarna weer staat er opeens een permanent ban...what did i do?(ook behalve dat chicks forum dan maar dat was gewoon voor de grap)

btw lithium, rock on

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb bobvex ge pm'd zoals hatecrew chick zei, geen idee of dat er iets mee te maken heeft....lol kheb er ales aan gedaan om je terug te krijgen haha, geen idee of het heeft geholpen, mss toch!!!
 
ja trouwens ik heb die bobvex ook effen gepm'd om te zien wat er nu eigenlijk aan de hand was...thanks voor de help
 
hatecrewchick said:
cool thnx:D
edit: pas maar op ...straks vind je maar irri dat je hem pm'ed en dan word je weer gebanned!!:yow: dat zou wat!

Waarom doe jij zo raar tege op het battleheart forum....
Ah ja ik ben niet gr1m genoeg, ff vergete :erk:
 
ik ben raar:loco:
ik vond het gewoon stom hoe je deed in die thread over lelijke metalchicks, sommige mensen kunnen zich daar echt gekwets mee voelen dus daarom was ik pissed op je
 
hatecrewchick said:
ik ben raar:loco:
ik vond het gewoon stom hoe je deed in die thread over lelijke metalchicks, sommige mensen kunnen zich daar echt gekwets mee voelen dus daarom was ik pissed op je

k goed dat te weten :Smug: