Dutch/Belgium Thread

^haha, ik moet leren, maar doe ik niet.

Kzit op een Europese School in Belgie, dus dat is wat anders dan het nederlandse systeem....

En mn echte naam is Max
 
Ach mann, fick duch!!

Wass ist das fuer eine scheis aczion, jeder wenn sprechen wir deutsch auf dem hollandische thread?? Das ganze forum ist mir wurst!!!11einz
 
jah gaat best... ben een beetje gaar... heb gister en eergister opgetreden en bier gezopen maar twas zeker cool :D

Ga donderdag naar een jamsessie en heb zaterdag weer een optreden met een paar andere bands... Iemand zin om dr heen te komen ? Tis in Sassenheim, vraag me niet waar het ligt, zoek maar op ofzo ;) :p
 
^heeft zo te zien een behoorlijk druk leven!!

Ik ga morgen te voet naar school (woon in Italie), is iets van een 400 meter de hoogte in en 23km in afstand, compleet bezopen zonder te slapen...is zien of ik en mn vrienden sober aan weten te komen in de les...ole!
 
Justinschut said:
Ga donderdag naar een jamsessie en heb zaterdag weer een optreden met een paar andere bands... Iemand zin om dr heen te komen ? Tis in Sassenheim, vraag me niet waar het ligt, zoek maar op ofzo ;) :p
voor de zoveelste keer: HAAL JE ME OP DAN?!?!!?:D!!
en al wat gehoor van Ojeesee???????????????????????????*carlijn vroeg het ook nog*
 
nou ja, meestal verveel ik me de tering, maar deze week ist ineens wel druk...

vrijdag opgetreden, zaterdag opgetreden, donderdag zangles, dan oefenen met de band en dan naar een jamsessie, vrijdag basisschool reunie en zaterdag weer optreden :)

neej, nix meer gehoord van OJC en Carlijn zei dat ze je nog tegen kwam jah ;) Maar ik kan je niet echt halen want ik heb geen auto ;) kom je met het treintje ?
 
oh hahah had ik niet eens door, thanks bob:)*eindelijk iemand die een beetje waardering toont*

en justin...betaal jij :lol:
ach laat ook maar het is donderdag dan moet ik werken
 
hehe btw m'n naam is niet Bob hoor...maar als je me zo wilt noemen vind ik dat best hoor!!

BOB%20de%20Bouwer%20album.jpg